Зростання попри війну: як група компаній UPG масштабується та створює нові робочі місця
Протягом цього непростого року війни, група компаній UPG, до якої входить один із найбільших операторів паливного ринку – національна мережа АЗК, масштабувалася та працевлаштувала більше 1000 людей.
Група компаній UPG попри війну та ризики продовжує масштабуватися. Для українців це означає забезпечення роботою із соціальними гарантіями та перспективами зростання, а отже більшу впевненість у завтрашньому дні.
«Постійні масштабні інвестиції в будівництво та відкриття нових інфраструктурних об’єктів, збільшення логістичного ресурсу, зокрема, розширення власного автопарку бензовозів та газовозів – усе це передбачає відкриття нових вакансій», – пояснюють у UPG.
Збільшується у компанії й фінансова мотивація: протягом року заробітна плата співробітників у середньому зросла на 10–15%. Оскільки в країні відбулося здорожчання споживчого кошика, такі рішення тут уважають логічними та своєчасними.
Велику увагу в UPG приділяють навчанню та розвитку персоналу: як тих, хто давно є частиною команди, так і тих, хто лише розпочинає свій шлях у компанії. Саме для цього тут створено внутрішню академію, яка розпочала роботу два місяці тому. Серед основних цілей – забезпечення швидкої адаптації новачків, розвиток корпоративної культури, отримання зворотного зв’язку за всіма ланками компанії тощо.
У компанії постійно аналізують та чітко усвідомлюють кардинальні зміни на ринку праці. Мільйони людей в пошуках безпеки виїхали з країни, що сьогодні створює певний вакуум. Проте українці, які повертаються, шукають роботу та часто мають бажання змінити кваліфікацію. В UPG готові навчати опановувати нові професії фактично з нуля. Наразі розробляються відповідні програми, які дають можливість адаптувати людей під внутрішні процеси компанії, навчати та розвивати.
«Для нас важливо, щоб людина, яка щойно стала частинкою команди, одразу відчула, що UPG – саме те місце, де будується кар’єра. Прагнеш стати професіоналом у своїй справі, рости і розвиватися – матимеш таку можливість. Компанія дає не лише необхідну базу, а й те, що дозволяє стати експертом на ринку. Наша внутрішня академія виконує функцію «сходів» кар’єрного зростання. 70–80% керівних посад ми прагнемо закривати саме внутрішнім резервом», – розповідає Сергій Цимбал, директор Академії національної мережі АЗК UPG.