Наталя Антоненко, ТРЦ ПортCity: Цьогоріч плануємо вийти на показники 2019 року

Наталя Антоненко, ТРЦ ПортCity: Цьогоріч плануємо вийти на показники 2019 року

26.10.2023 08:30
  911
Костянтин Симоненко

СЕО ПортCity Груп в інтерв’ю Українській раді торгових центрів (УРТЦ) розповіла про показники роботи найбільшого торговельно-розважального центру Волині, знижки орендарям, інклюзивність та багато іншого. RAU публікує основні тези.

Про відновлення показників роботи луцького ТРЦ ПортCity

З початку поточного року, як тільки відбулась стабілізація електропостачання, ситуація по ТРЦ ПортCity також почала вирівнюватись, трафік повернувся на довоєнний рівень. Як показав аналіз частоти відвідуваності ТРЦ за останні півроку, вона зросла на 15% порівняно з минулорічними показниками, повернулись клієнти з регіону. Якщо на початку повномасштабного вторгнення частка тимчасово переміщених осіб була близько 25% від усіх відвідувачів, на даний час, по факту піврічного зрізу – в межах 10%. Збільшилася на 18% конверсія у порівнянні з минулим роком, оскільки все-таки переважна кількість відвідувачів приходить в ТРЦ ПортCity з певною ціллю –  здійснити покупку, розважитись, а не як восени 2022 погрітись та підзарядити гаджети.

Про підготовку до блекаутів

Підготуватись наперед до такого періоду просто нереально. Так, є дизель-генератори загальною потужністю 1 МВТ, зарядні пристрої, сотні павербанків та якщо все навколо згасне – це не врятує.  До того ж є питання, чи будуть готові орендарі до компенсації витрат при роботі на альтернативних джерелах живлення, коли вартість 1 кВт складатиме 13-18 грн. Та й генератор не може працювати безперервно: кожні 12 годин його потрібно зупиняти на техобслуговування. А ще доставка та зберігання палива, ліцензія на ці роботи, безпека тощо. Тобто питань більше ніж відповідей.

Про побудову відносин з орендарями

Спеціальні умови, такі як “стоп оренда”, знижка на рівні 50%, фіксація курсу на рівні 29.25 грн, діяли для партнерів з моменту повномасштабного вторгнення по травень 2023 року. Частина зі спеціальних умов зберігається і нині. Теперішня ситуація змушує діяти нестандартно і шукати індивідуальний підхід та компроміс для кожного з партнерів.

Оскільки ТРЦ ПортCity є найбільшим об’єктом на Волині він має пропонувати найкращий та найширший асортимент товарів та послуг. Тому якщо партнер цікавий та якісно доповнює ТРЦ – ми домовляємось, все дуже індивідуально. Так, до кінця року в ТРЦ ПортCity заплановано три масштабні відкриття магазинів відомих брендів.

Про найближчі плани

До кінця року плануємо вийти на рівень показників 2019 року. По-перше, заплановано ряд подій по залученню клієнтів, а по-друге у ТРЦ ПортCity відбудеться відкриття вже згаданих нових магазинів міжнародних брендів і по-третє, цьогоріч святковий новорічно-різдвяний період припадає на листопад-грудень у зв’язку з переходом на новий календар.

Про зміни в маркетингових комунікаціях

Канали комунікації з клієнтами залишилися незмінними, але були розширені й тривалий час використовувалися для соціальної реклами та підтримки населення. Зараз, звісно, контент вже має більш комерційний характер.

До війни був ряд масштабних регіональних подій на зразок “Фестивалю професій” для дітей, благодійних концертів, та на період військового стану від їх проведення відмовились з питань безпеки. Менш масштабні івенти походять на постійній основі: розіграші, дитячі свята, ярмарки, розпродажі тощо. Варто зазначити, що такі події відбуваються без медійного освітлення, оскільки тут багато вимушено переміщених осіб, які не завжди схвально реагують на фото та відеозйомку. Тому огляди подій ми, зазвичай, робимо по факту проведення, або ж використовуємо архівні матеріали.

Про інклюзивність у ТРЦ

ТРЦ ПортCity збудований доволі недавно, йому лише вісім років, тому ще на етапі будівництва були передбачені та реалізовані всі конструктиви, щоб ТРЦ був повністю інклюзивним. У 2017 році навіть отримали нагороду як переможець конкурсу “Волинь без перешкод” в номінації відкритий для маломобільних груп населення. Проте кількість маломобільних людей постійно зростає і буде зростати, і та кількість спеціалізованих місць для таких людей, до прикладу в кінозалі, недостатня, тому рухаємось далі, розширюємо, перебудовуємо, доповнюємо, щоб бути відкритими і доступними.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла УРТЦ розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та...
time icon  
  84
Усі новини ринку