
Comfy приєднався до мапи безбар’єрності ЛУН


Мережа супермаркетів SPAR проводить проект з розвитку та підтримки малих та середніх виробників. Організатори отримали чимало заявок з цікавими українськими товарами та обрали десять фіналістів.
«Для нас цей проект став своєрідним відкриттям малого українського виробника. До нас надходили заявки з різними товарами: від магнітних шахів на холодильних до шоколаду ручної роботи, чи навіть аджики, яку роблять за старовинним рецептом. Тому визначатися, хто пройде у фінал було складно», – розповідає директор департаменту маркетингу, керівниця проекту Катерина Футрук.
Члени журі обрали двадцять виробників та провели з ними співбесіди. «Нас надихала кожна історія. Чимало людей релокували бізнес, або ж були певний час в окупації. Дехто був змушений переїхати в безпечніший регіон і вже там розпочав власну справу. Проте усі ці підприємці лишилися в Україні та хочуть розвивати нашу державу і підтримувати економіку. Для нас це дуже цінно і ми захоплюємося усіма учасниками», – ділиться враженнями генеральний директор мереж SPAR і Наш Край Віктор Мольченко.
Власне, після дегустацій та особистих бесід було обрано десять виробників, чиї товари два місяці з листопада до січня продаватимуться у супермаркетах мережі. Зокрема це:
Античипси (чипси з лавашу)
Стрийська олія (соняшникова нерафінована олія)
О.К.Honey (натуральна медова продукція)
АНАМАЄШ перекус (натуральні батончики)
Роял Лайф Кава (свіжа натуральна кава)
CandlesBio (свічки з пальмового воску)
O’berig (унікальні сири)
Kotevych (наповнювач для котиків)
Крафтяр (м’ясні чипси)
АХІМСА (крупа, пластівці, олія з амаранту)
Придбати товари протягом листопада-грудня можна у супермаркетах SPAR за адресою:
Організатори закликають гостей супермаркетів купувати товари фіналістів та ділитися враженнями про них у соцмережах з хештегом #STARTSPAR.
Також для всіх учасників проекту відбудеться навчання, яке організовує бізнес-академія практичного менеджменту РМВА.
У січні буде обрано п’ять переможців, товари яких продаватимуть у мережах супермаркетів SPAR та одного супер-переможця, який додатково отримає промоцію для свого бренду.