
Топ замовлень навесні: що обирають клієнти на varus.ua


7 жовтня на фасаді торгово-розважального центру Gulliver відбудеться запуск найбільшого AR-дзеркала в Україні, розробленого студією Ffface.me для бренду Maybelline New York. У кожного відвідувача буде можливість побачити себе через фільтр з доповненою реальністю в режимі реального часу на найбільшому екрані України.
Як повідомили RAU у прес-службі управляючої компанії, технічно поруч з ТРЦ буде облаштована інсталяція, за допомогою якої можна застосувати фільтр і побачити своє обличчя на екрані. Таким чином бренд анонсує запуск нової туші The Falsies Surreal, привертаючи увагу аудиторії до нового продукту як онлайн, так і офлайн.
Цей кейс не тільки про масштаб, він демонструє, що тепер б’юті-бренди мають можливість пропонувати споживачам віртуально тестувати продукти за допомогою рекламних екранів будь-якого розміру та бачити результати в реальному часі. Кейс для Maybelline New York в Україні буде наймасштабнішим в історії індустрії. Завдяки проекту кияни та гості столиці зможуть першими спробувати і відчути цей досвід 7 жовтня з 12:00 до 20:00 біля ТРЦ Gulliver.