Ролики тижня: KFC, Kachorovska, Фокстрот, Amazon Business та Tesco F&F
Нові рекламні кампанії від KFC Україна та Kachorovska, зворушливий ролик про підтримку тварин від Фокстрот, реклама онлайн сервісу для бізнесу від Amazon Business та промо кампанія оновленого бренду одягу Tesco F&F.
KFC
1 вересня KFC запустив нову рекламну кампанію та презентував новий слоган – «KFC – саме так смакує курка». KFC використовує багато років всім відоме «It’s Finger Lickin’ Good», але новий слоган акцентує увагу саме на смаку курки, його неповторності та унікальності. Курка – головний продукт мережі, окрім найпопулярніших крилець та гомілок, є в складі бургерів, твістерів, боксмайстерів. KFC в черговий раз нагадує гостям, хто є справжнім майстером у приготуванні курочки. Головною в кадрі, як і в меню – апетитна курочка. Соковиті кадри з панірування, смаження та смакування. Після перегляду одразу розумієш «саме так смакує курка».
З новою кампанію стартували й продажі нового бургеру – Тауер бургер. Це найбільший бургер, який існує в меню KFC. Булочки, обсмажена до неймовірної хрумкоти та соковитості курка, подвійний соус, сир та хешбраун – KFC радить усім спробувати цю новинку.
Kachorovska
Український модний бренд випустив естетичне відео під назвою “Maturity” (Зрілість), який присвячений запуску нової осінньої колекції взуття та одяку бренду. “Приймати себе, як я є, вважати себе красивою, бути вільною від думок інших, уміти говорити про почуття, вільно сміятись над собою, не боятися, що ти комусь не подобаєшся, уміти сказати ні. Це не завжди приходить з віком, насправді це глибше, ніж вік… Всі старіють, але не всі дорослішають”, – говориться в описі до відео.
Фокстрот
На початку вересня 2023 року стартував новий етап співпраці Фокстрота з благодійним фондом Happy Paw. Адаптація і допомога тваринам, врятованим від війни, є ключовим вектором роботи благодійного фонду партнерів під час війни і однією з важливих соціальних ініціатив мережі Фокстрот. Така потужна синергія 10 місяців тому стала рушійною силою для запуску програми «Ф-підтримка».
За цей час Фокстрот та українці-благодійники разом з Happy Paw закумульовали 700 000 гривень, що дало змогу закупити корм, профілактичні лікувальні засоби, нові оселі для 9640 пухнастиків з 42 притулків. Зокрема, 14 тонн їжі, 20 будок, понад 3500 доз комплексних вакцин та обробок. До старту нового етапу Ф-підтримки мережа Фокстрот продовжила комунікаційну кампанію і випустила емоційний ролик, що закликає українців не бути байдужими до долі врятованих пухнастиків. Адже попри весь біль і страждання, які їм принесла війна, вони не опускають хвостиків, бо вірять в нас – людей.
Amazon Business
Amazon Business у новому промо ролику «Bloom» показав, як за його допомогою скромний квітковий кіоск перетворився на цілу імперію. У відео показано як невеличкий бізнес можна легко масштабувати та перетворити не справжнього гіганта ринку за допомогою онлайн сервісу Amazon Business. У зйомці цього телевізійного ролику вперше було використано технологію 360 градусів на «об’ємній сцені нового покоління» від ARRI. Постпродакшном займалась лондонська студія The Mill.
Tesco F&F
Власна лінія одягу Tesco F&F оновила бренд і дебютувала з новою креативною платформою. Створений креативним агентством BBH, ролик «Makes Fashion Sense» має на меті змінити імідж бренду F&F, відійшовши від ціннісних комунікацій до сфокусованого на стилі підходу. Ролик імітує стереотипну естетику високої моди з красивими моделями та приголомшливими декораціями. Але коли герої біжать назустріч один одному, нарешті зустрічаючись у любовних обіймах, тонка іронія стає зрозумілою.
«Ми хотіли привнести частину чарівності Tesco з повсякденним розумінням і користю для звичайних людей, спираючись на напруженість між світом моди та модою супермаркетів», – розповів креативний директор BBH Уче Езугву.