Ролики тижня: KFC, Kachorovska, Фокстрот, Amazon Business та Tesco F&F

Ролики тижня: KFC, Kachorovska, Фокстрот, Amazon Business та Tesco F&F

17.09.2023 09:00
  933
Дарія Осіїк

Нові рекламні кампанії від KFC Україна та Kachorovska, зворушливий ролик про підтримку тварин від Фокстрот, реклама онлайн сервісу для бізнесу від Amazon Business та промо кампанія оновленого бренду одягу Tesco F&F.

KFC

1 вересня KFC запустив нову рекламну кампанію та презентував новий слоган – «KFC – саме так смакує курка». KFC використовує багато років всім відоме «It’s Finger Lickin’ Good», але новий слоган акцентує увагу саме на смаку курки, його неповторності та унікальності. Курка – головний продукт мережі, окрім найпопулярніших крилець та гомілок, є в складі бургерів, твістерів, боксмайстерів. KFC в черговий раз нагадує гостям, хто є справжнім майстером у приготуванні курочки. Головною в кадрі, як і в меню – апетитна курочка. Соковиті кадри з панірування, смаження та смакування. Після перегляду одразу розумієш «саме так смакує курка».

З новою кампанію стартували й продажі нового бургеру – Тауер бургер. Це найбільший бургер, який існує в меню KFC. Булочки, обсмажена до неймовірної хрумкоти та соковитості курка, подвійний соус, сир та хешбраун – KFC радить усім спробувати цю новинку.

Kachorovska

Український модний бренд випустив естетичне відео під назвою “Maturity” (Зрілість), який присвячений запуску нової осінньої колекції взуття та одяку бренду.  “Приймати себе, як я є, вважати себе красивою, бути вільною від думок інших, уміти говорити про почуття, вільно сміятись над собою, не боятися, що ти комусь не подобаєшся, уміти сказати ні. Це не завжди приходить з віком, насправді це глибше, ніж вік… Всі старіють, але не всі дорослішають”, – говориться в описі до відео.

Фокстрот

На початку вересня 2023 року стартував новий етап співпраці Фокстрота з благодійним фондом Happy Paw. Адаптація і допомога тваринам, врятованим від війни, є ключовим вектором роботи благодійного фонду партнерів під час війни і однією з важливих соціальних ініціатив мережі Фокстрот. Така потужна синергія 10 місяців тому стала рушійною силою для запуску програми «Ф-підтримка».

За цей час Фокстрот та українці-благодійники разом з Happy Paw закумульовали 700 000 гривень, що дало змогу закупити корм, профілактичні лікувальні засоби, нові оселі для 9640 пухнастиків з 42 притулків. Зокрема, 14 тонн їжі, 20 будок, понад 3500 доз комплексних вакцин та обробок. До старту нового етапу Ф-підтримки мережа Фокстрот продовжила комунікаційну кампанію і випустила емоційний ролик, що закликає українців не бути байдужими до долі врятованих пухнастиків. Адже попри весь біль і страждання, які їм принесла війна, вони не опускають хвостиків, бо вірять в нас – людей.

Amazon Business

Amazon Business у новому промо ролику «Bloom» показав, як за його допомогою скромний квітковий кіоск перетворився на цілу імперію. У відео показано як невеличкий бізнес можна легко масштабувати та перетворити не справжнього гіганта ринку за допомогою онлайн сервісу Amazon Business. У зйомці цього телевізійного ролику вперше було використано технологію 360 градусів на «об’ємній сцені нового покоління» від ARRI. Постпродакшном займалась лондонська студія The Mill.

Агентство Joint, яке відповідало за створення відео, співпрацювало з режисерським дуетом Ніка Гоффрі та Домініка Хоулі гурту Chemical Brothers — Dom & Nic з продакшн-компанії Outsider, а саундтреком до ролика стала пісня «You could be» манчестерської діджейки та продюсерки Anz.

Tesco F&F

Власна лінія одягу Tesco F&F оновила бренд і дебютувала з новою креативною платформою. Створений креативним агентством BBH, ролик «Makes Fashion Sense» має на меті змінити імідж бренду F&F, відійшовши від ціннісних комунікацій до сфокусованого на стилі підходу. Ролик імітує стереотипну естетику високої моди з красивими моделями та приголомшливими декораціями. Але коли герої біжать назустріч один одному, нарешті зустрічаючись у любовних обіймах, тонка іронія стає зрозумілою.

«Ми хотіли привнести частину чарівності Tesco з повсякденним розумінням і користю для звичайних людей, спираючись на напруженість між світом моди та модою супермаркетів», – розповів креативний директор BBH Уче Езугву.

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку