Ролики тижня: Uklon, Добра Господарочка, Аптека Доброго Дня, Comfy, Zara

Ролики тижня: Uklon, Добра Господарочка, Аптека Доброго Дня, Comfy, Zara

03.09.2023 09:00
  1339
Дарія Осіїк

Іронічне копіювання основних сценаріїв української реклами від Ukon, Євген Клопотенко у ролі амбасадора української торгової марки Добра Господарочка, зворушливий ролик від Аптека Доброго Дня, іменини Comfy та проморолик “Back to Work” від Zara.

Uklon

Продуктова IT-компанія Ukon разом з українською креативною агенцією I AM IDEA представили велику креативну кампанію, створивши омаж на найбільш впізнавані реклами українського ринку. Усе для того, щоб показати багатофункціональність свого сервісу та його доступність для кожного. 

Кожен ролик рекламного серіалу Uklon проникливо та іронічно розповідає про окремі класи авто та сервіси компанії – клас Стандарт, Business, Delivery та Інклюзивний. 

Креативне рішення було побудоване на зламі стереотипів та за сценарними правилами української реклами, яка так добре знайома всім українцям. Це реклама, яку вони бачать щодня – реклама фармацевтичних брендів, що вирішують побутову проблему; реклама парфумів, де обов’язково всі у сукнях, смокінгах і кудись поспішають; реклама пива, де друзі, природа, атмосфера драйву та маскулінності; чи чуттєва рекламна історія про любов та турботу рідних. 

“Перед нами стояла досить непроста задача, нам треба було об’єднати в одну ідею різні ролики для різних аудиторій — 4 класи авто, і 4 рекламні кампанії. Ідея якраз крута тим, що ми об’єднали все в одну канву — рекламу, яка знайома всім. Розуміючи, що люди вже цю рекламу колись полюбили і бачили, ми інтегрували бренд у ці історії. Так зберігається і цілісність кампанії, і бренд також “працює”. Уся зйомка проходила в жартівливому форматі, ми робили те, що любимо робити. А працювати в рекламній кампанії над рекламою — це особливе задоволення!», — розповідає креативний директор I AM IDEA Ігор Фінашкін.

Добра Господарочка 

Обличчям рекламної кампанії української торгової марки Добра Господарочка став Євген Клопотенко. 

“Євген, як справжній майстер кулінарної справи, розуміє важливість чистоти, зручності та функціональності, як на професійній, так і на домашній кухнях. Добра Господарочка пропонує легку концепцію ведення домашнього господарства для сучасних, легких, яскравих, для тих, хто цінує свій час та комфорт в оселі. Усім нам необхідно прибирати вдома та готувати їжу, а для того, щоб ці побутові процеси відбувалися швидко, легко та викликали тільки позитивні емоції, важливо використовувати якісні, яскраві та зручні господарчі товари”, – зазначила директор компанії Бетта (Добра Господарочка — власна торгова марка компанії) Осанна Галоян.

Ідея створити цю колаборацію між відомим брендом та популярним шеф-кухарем належить рекламній агенції Медіа Пост. Також команда агенції взяла на себе розробку нової концепції та створення креативного відеоряду, який вже з вересня стартує на всіх телевізійних каналах Україні та в мережі інтернет.

Над відеороликом працювала креативна агенція Jamlab на чолі з режисером Артем Че.

Аптека Доброго Дня

До Дня Незалежності України Аптека Доброго Дня випустила зворушливий відеоролик з історією про повернення в Україну тих, хто вимушено покинув домівки через війну.

Кожен, перебуваючи за кордоном, подумки переноситься у рідне місто чи село, візуалізує в голові місця, вулиці, будинки, магазини, чи навіть яскраві вивіски аптек мережі Аптека Доброго Дня як асоціацію з рідним домом. А повернення додому викликає відчуття тепла, бо вдома — найкраще. Головна мета ролику — показати, що тут в Україні чекатимуть після перемоги на всіх, хто тимчасово переїхав у безпечніші країни, і для цього мережа Аптека Доброго Дня докладала і буде докладати зусиль.

«Багато наших співвітчизників повернуться до рідних домівок лише після нашої перемоги, коли небезпека мине для всіх регіонів. Ми хочемо, аби сім’ї були поруч, аби наша країна процвітала, а діти росли під мирним небом незалежної України. Тому сьогодні допомагати наближати нашу перемогу — одна із головних задач бізнесу. Аптека Доброго Дня буде продовжувати допомагати, доти, доки український прапор не замайорить на всіх 603 628 кв. км нашої землі, аби всі змогли повернутись додому», — розповіла генеральний директор Аптека Доброго Дня Оксана Кириченко.

Comfy

Мережа техніки та електроніки Comfy з нагоди свого Дня народження запустила акцію зі знижками до 50%. 

У ролику амімаційні герої на часть свята Comfy піднімають стакан соку за знижки “бо весь сок у знижках” та одну гривню, бо саме стільки коштує доставка на обраний клієнтом час.

Святкування Дня народження мережі почалося 23 серпня та триватиме до 10 вересня. Місце проведення святв: всі магазини Comfy, сайт тадодаток. У святковому меню іменинника: знижки до -50% на безліч товарів, швидка доставка та безліч товарів, серед яких є все, як запевняє мережа.

Zara

Модний бренд Zara створив ролик «Back to Work» для просування свого асортименту офісного одягу. У ролику стильний чоловік прямує на роботу. Його супроводжують різні буденні сценарії, що випробовують його терпіння: від людини, яка намагається нести занадто багато кави, до літньої жінки, яка рухається надто повільно, та кур’єра, який не припиняє свистіти.

Ролик тонко передає динаміку робочого процесу, а також фіксує як буденне, так і комічне в офісних сценаріях, що робить його актуальним для працівників у будь-якому куточку світу.

Зйомкою ролика «Back to Work» займалась компанія PRODn, а пост-продакшн контролювала компанія BYT NYC.

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку