Агромат долучився до маркетплейсів Алло, Auto.ria, Dim.ria в освітній кампанії

Агромат долучився до маркетплейсів Алло, Auto.ria, Dim.ria в освітній кампанії

30.08.2023 11:55
  643
Дарія Осіїк

Національна мережа магазинів плитки та сантехніки Агромат долучилась до маркетплейсів Auto.ria, Dim.ria та Алло в межах освітньої кампанії #шукай_українською, яка популяризує україномовний пошук в інтернеті.

Кампанія #шукай_українською розпочалась у липні цього року та має на меті збільшити кількість пошукових запитів в інтернеті українською мовою. 

Нагадаємо, ініціатива #шукай_українською проходить у соцмережах маркетплейсів. Тематичні дописи освітньої кампанії розповідають про найчастіші помилки в написанні слів, хибний переклад, історії походження українських слів та ще багато іншого, що допоможе як покращити знання державної мови, так і привернути увагу до проблеми пошуку. 

Експертка проєкту #шукай_українською – Ольга Дубчак, філолог, кандидат наук та автор книжок «Перемагати українською», «Бачити українською», «Чути українською» та інших.

«Не лише створювати український контент, але й міняти пошукову поведінку сьогодні вкрай важливо. Наразі прослідковується цілком закономірна тенденція – кількість запитів у Google українською мовою збільшилась і продовжує поступово рости. Ми долучаємося до цієї освітньої кампанії разом з українськими бізнесами, щоби заохочувати користувачів шукати інформацію в інтернеті рідною мовою,  популяризувати україномовний пошук та сприяти його збільшенню. А це в свою чергу буде стимулювати збільшення якісного українського контенту в цифровому просторі та його видачу у пошуковій системі», – коментує директорка з маркетингу Агромат Юлія Дробишева.

За ініціативою #шукай_українською можна стежити на офіційних сторінках AUTO.RIA, DIM.RIA, Алло, а тепер і Агромат у Facebook та Instagram за хештегом #шукай_українською. 

Довідка. Auto.ria — маркетплейс для продажу та придбання перевірених авто. Завдяки перевіркам авто за VIN-кодом та технічним на СТО мільйони українців купують авто безпечно. DIM.RIA — маркетплейс для купівлі та оренди перевіреного житла. Інспектори сервісу особисто фотографують кожну кімнату і види з вікон, роблять панорамні фото 360, перевіряють адресу, метраж і ціну квартир. AUTO.RIA та DIM.RIA — продукти української ІТ-компанії RIA.com, що є частиною міжнародної компанії RIA.com Marketplaces OÜ, яка створена українцями. Наразі маркетплейси мають вебсайти та застосунки для пристроїв на базі iOS та Android.

Алло – маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України. 

Агромат – національна мережа магазинів плитки та сантехніки, заснована в 1993 році та нараховує 26 магазинів, які працюють у 14 містах України. Найбільший комплекс плитки та сантехніки АГРОМАТ із аутлетом сантехніки розташований у Києві, по вул. Академіка Булаховського, 2–4.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку