Компанія АМ Інтегратор Груп – партнер RAU Expo 2023
Кожного року рітейл стикається з новими викликами ринку та мінливими умовами. Та завжди актуальними залишаються питання фінансових та людських ресурсів, а саме їх оптимізації.
Actima TimeStaff – єдиний центр керування персоналом в рітейлі допомагає вирішити задачі щодо планування та обліку фактично відпрацьованого працівниками часу для роздрібних мереж. Використання TimeStaff веде за собою прозорість обліку робочого часу працівників, прозорість нарахування заробітної платні на основі достовірних даних про фактично відпрацьований час і, як наслідок, значну економію коштів мережі.
Як приклад, керівництво мережі супермаркетів Novus вже відмітило ефективність інструменту планування та обліку робочого часу Actima TimeStaff. В рамках проекту фахівцями компанії «АМ Інтегратор Груп» було здійснено впровадження системи з функціоналом контролю відпрацьованого часу співробітниками та працівниками підрядних організацій в усіх магазинах мережі. Розрахунок часу виконується на підставі відміток співробітників, що виконуються за допомогою біометричних терміналів.
Керівництво торгової мережі Novus відзначає, що Actima TimeStaff забезпечує:
- значну економію фонду оплати праці за рахунок оплати фактично відпрацьованого часу;
- гнучке планування та контроль графіків виходів співробітників, з можливістю оперативного перепланування графіків;
- автоматичне фіксування та розрахунок фактично відпрацьованого часу з використанням біометрії;
- зниження можливостей для махінацій при відмітках за рахунок використання біометрії (відбитків пальців);
- можливість реєстрації тимчасових підробітків співробітників в інших магазинах мережі, для більш оптимального використання наявних трудових ресурсів, з роздільним урахуванням фонду оплати праці;
- оперативний контроль за дотриманням трудової дисципліни працівниками магазинів;
- додаткові функції та маркери контролю з коригуванням даних про відпрацьований час;
- двосторонній обмін з корпоративною обліковою системою.
Actima TimeStaff дозволяє отримати достовірні дані про фактично відпрацьований час співробітників, на підставі відміток на біометричному терміналі за допомогою відбитка пальця. Така ідентифікація унеможливлює реєстрацію осіб, які не присутні, зменшує можливість махінацій з заробітною платнею.
Переваги від впровадження системи Actima TimeStaff
Окупність впровадження системи Actima TimeStaff залежить від розміру торговельної мережі, кількості співробітників і може складати до одного року.
В якості біометричних терміналів ми пропонуємо термінали Morpho. Це термінали європейського виробника з високим відсотком розпізнавання відбитків пальців, захистом від використання підробних відбитків. Термінали вироблені з урахування норм GDPR та не зберігають відбитки пальців в графічному вигляді, тому Ви можете бути впевнені, що персональні дані надійно захищені.
ТОВ «АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП»
Гол.офіс: 04070, м. Київ, вул. Іллінська, 14/6
04070, м. Київ, вул. Братська, 6
тел.: (044) 394-86-07, 394-86-09
Сайт компанії: https://amintegrator.com/
Сайт рішення: https://actima.amintegrator.com
E-mail: mail@amintegrator.com