Відновлення протистояння: як змінився топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram на кінець літа 2023 року

Відновлення протистояння: як змінився топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram на кінець літа 2023 року

22.08.2023 09:00
  2259
Микола Маранчак

Протистояння VOVK і Фокстрот, підсилення Сільпо, збільшення “напруги” між рітейлерами та інші зміни рейтингу соцмереж: хто з рітейлерів входить до числа лідерів за кількістю лайків у Facebook та фоловерів Instagram за підсумками літа 2023 року.

Рітейлери в Facebook

Усе добре у Rozetka у Facebook – лідера рейтингу за кількістю користувачів, які вподобали сторінку: фоловери прибувають, жаданий перший мільйон шанувальників все ближче. Але є нюанс: сторінка Лінії магазинів EVA стрімко скорочує дистанцію з конкурентом за вершину топу і, якщо навесні EVA і Rozetka розділяло 8000 фоловерів, то станом на серпень – лише 5000. Тож ще питання, за ким серед рітейлерів буде перший мільйон.

Збільшується напруга між Антошка та Comfy, п’яте місце та шосте відповідно. Мережа техніки та електроніки демонструє більшу динаміку зростання за рітейлера іграшок, хоча, зі збереженням темпів зростання, й навряд обійде конкурента у 2023 році, навіть при 11 000 фоловерів різниці.  

В середньому ж вся перша десятка демонструє відновлення зростання порівняно з першим роком великої війни. Рішучіше за інших зростає сторінка Аврора, яка за останні чотири місяці була вподобана 21 000 користувачами. Це дозволило їй обійти найближчого конкурента Епіцентр і посісти восьме місце у топ-20. Епіцентр помітно зменшив кількість мемів в контенті й зосередився більше на контенті комерційної спрямованості та соціальної відповідальності.

Помітна перестановка відбулася й у другій десятці рейтингу. З 16-го на 12-е місце злетіла сторінка Сільпо, яка з весни набрала 50 000 нових шанувальників. Одразу позаду неї MOYO.ua випередила за кількістю фоловерів Varus, і це при тому, що останній зріс за останній квартал на 10 000 фанів. Для MOYO.ua такий поворот вже не вперше у 2023-му – навесні рітейлер гаджетів залишив позаду Yakaboo. Для виходу на 10-у сходинку йому потрібно обійти трьох, що поки не виглядає реалістичним, адже для цього треба “наростити м’язи” ще на 40 000 фоловерів.

Книжковому рітейлеру Yakaboo продовжує нещастити. Цього разу його посунула сторінка Metro Україна, яка підтягнулася до 14-ї сходинки рейтингу. FMCG-рітейлеру залишається всього 3000 фанів до перетину рубіжу у 300 000 користувачів, які вподобали сторінку.

Сторінка мережі Dnipro-M вже півроку не зрушує з місця і залишається при своїх 229 000 фоловерів. Це їй досі не заважало залишатися на 19-й сходинці рейтингу. Але вже до осені її може випередити Citrus – різниця між сторінками всього у 2000 користувачів.

Рітейлери в Instagram

Лідер Instagram – ювелірний рітейлер Kochut – знову опустився нижче 1 млн фоловерів. Втішає лише те, що до найближчого конкурента в “Інсті” – майже 250 000 фанів. Рітейлери в Instagram поступово припиняють стагнацію, а деякі – набирають помітний темп зростання у кількості фоловерів. Наприклад, Аврора зросла на 44 000 фоловерів трохи більше, ніж за квартал. З 396 000 фанів сторінка вже до вересня може перетнути відмітку в 400 000 підписаних користувачів. Стрімке зростання Аврора – ще один  непрямий доказ популярності формату “dollar store” у непрості часи.

Сторінки SOVA і Watsons поки тільки втрачали фоловерів, але ювелірний рітейлер з меншою інтенсивністю, що дозволило йому посунутися на п’яту сходинку рейтингу. Тим часом припинив спад Intertop, який обійшов свого найближчого конкурента за рейтингом, іншого українського рітейлера одягу та аксесуарів Famo: дев’яте і десяте місце відповідно.

Порівнялися між собою у кількості фоловерів VOVK і Фокстрот. Виграв від цього fashion-рітейлер, який підтягнувся на 9000 користувачів, які вподобали офіційну сторінку Instagram. Залишається при своїх 167 000 фоловерів Dnipro-M. Успіхи «салонів майстерності» в Європі на позиції в Instagram ніяк не впливають.

“Негативне зростання” показав Yakaboo і в Instagram. Цим скористався Епіцентр, до сторінки якого приєдналося 5000 нових користувачів, що й дало мережі будівельних гіпермаркетів / торговельних центрів результат у вигляді 19 сходинки рейтингу Instagram. 

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку