Катерина Залозна, Fly Kids: Анімаційні програми – недооцінений інструмент розважального бізнесу
Генеральний директор найбільшої в Україні мережі сімейно-розважальних комплексів Fly Kids про важливість інвестицій та розвиток анімаційних програм в дитячій розважальній інфраструктурі.
Fly Kids – лідер ринку сімейно-розважальних комплексів в Україні з найбільшою кількістю комплексів. Мережа представлена в 14 містах України. В дитячих закладах Fly Kids один квиток на всі розваги, унікальні та безпечні атракціони, видовищні анімації та шоу-програми, сімейний ресторан та бенкетні кімнати, можливість організації дитячих свят “під ключ” та інші розваги. Генеральний директор мережі Fly Kids Катерина Залозна розповіла про анімаційні програми як невід’ємний елемент дитячих розважальних парків.
Засіб збільшення прибутку з мінімальними інвестиціями
Анімаційні програми є невід’ємною частиною будь-якого розважального парку. Саме розважальні тематичні програми з професійними аніматорами у ролі казкових чи мультяшних героїв можуть бути причиною, щоб діти хотіли знову і знову повернутись в парк розваг.
Аніматори володіють навичками спілкування з дітьми, вміють розважати, захоплювати їх та керувати їхньою увагою. Тому навіть дворічні-трирічні малюки з найкоротшою концентрацією уваги можуть легко захопитись і за розвагами з аніматорами весело провести дві години поспіль. Для батьків це означає аж дві годити вільного часу, за що вони залюбки готові платити.
Якщо ж врахувати, що створення анімаційної програми потребує мінімальних вкладень, то саме ця складова розважального парку стає ще привабливішою, адже здатна генерувати прибуток з мінімальними інвестиціями.
Наприклад, кожен розважальний комплекс Fly Кids має на своїй території більше десяти атракціонів, а також сімейний ресторан, банкетні зали та ігрові зони. Усе це приностить близько 70% прибутку. Звичайно, левову частку цього прибутку, а саме 40%, приносить ресторан. Але решту 30% прибутку забезпечують саме анімаційні програми, які на відміну від HoRеCa реалізувати значно простіше і дешевше.
Зокрема, щоб отримати дохід від ресторану, потрібно інвестувати у:
- приміщення: купівля чи оренда;
- обладнання, меблі для кухні та залу;
- програмне забезпечення;
- ліцензії та дозволи;
- продукти для приготування;
- заробітну плату працівникам.
У той час, коли витрати на створення анімаційної програми складаються лише з:
- витрат на створення сценарію програми;
- заробітної плати аніматорам (погодинно чи щомісячно);
- костюми (в залежності від тематики);
- реквізит та матеріали для творчості.
При цьому головною інвестицією є якісні костюми та тематичний реквізит: саме вони займають велику частину вартості продукту. Тож, постійний розвиток анімаційних програм є важливо запорукою прибутковості розважального бізнесу.
Не лише прибуток: ще сім причин розвивати анімаційні програми
Окрім очевидної фінансової вигоди, анімаційні програми також забезпечують додаткові переваги, які важко отримати за рахунок інших складових розважального комплексу:
- Збільшення відвідуваності. Саме цікаві розважальні програми з улюбленими казковими героями стають магнітом для дітей, а вони в свою чергу впливають на рішення батьків щодо вибору місця для покупок та розваг. Тому цікаві якісні програми приваблюють сімейну аудиторію і допомогають збільшити відвідуваність розважального парку та продажі.
- Безпека. Під час розважальної програми діти перебувають під постійним наглядом аніматорів, які забезпечують їх безпеку. Аніматори слідкують, щоб діти не порушували правила безпеки, допомагають уникнути травм та небезпек, та швидко реагують на будь-які непередбачувані ситуації.
- Ключова роль в організації подій та свят. Саме анімаційна програма відіграє ключову роль у плануванні та проведенні різних святкових заходіх таких як дні народження, вечірки або тематичні події.
- Підвищення лояльності клієнтів. Завдяки анімаційним програмам розважальні парки стають місцем, де діти почуваються радісно та комфортно. Це створює позитивний імідж та підвищує лояльність клієнтів, які повертаються знову і знову.
- Збільшення тривалості перебування. Дитячі анімаційні програми створюють можливість для батьків провести більше часу у торговому центрі, оскільки їх діти зайняті та розважаються. Це збільшує тривалість перебування в центрі та стимулює більше покупок.
- Емоції. Батьки люблять бачити своїх дітей щасливими та задоволеними. А анімаційні програми якраз і покликани дарувати дітям радість та задоволення, тому дитячі позитивні емоції можуть стати вирішальним фактором для батьків під вибору місця для нових візитів розважального центру.
- Взаємодія та розвиток. Головні інструменти аніматорів – інтерактив та комунікація. Аніматори взаємодіють з дітьми, пропонують розважальні ігри, невеличкі майстер-класи, вистави. Усі ці активності допомагають дітям відчувати себе комфортно, сприяють їхньому соціальному розвитку, стимулюють творчість та фантазію.
Розваги на будь-який смак
Створення анімаційної програми – це сакральний процес, адже головними експертами, які будуть оцінювати цей продукт, є діти. Зазвичай поштовхом для створення програми є популярні мультики. Цікавий авторський сценарій, яскравий реквізит та майстерність аніматорів переносить дітей та батьків до казки в реальному часі.
Ми завжди слідкуємо за трендами та новинками на ринку та враховуємо інтереси малечі, тому у нас дуже шировий вибір анімаційних програм, шоу та майстер-класів. Зараз в наших розважальних комплексах представленно більше 30 анімаційних програм та шоу, які розраховані на дітей віком від 2 до 14 років. Зокрема, у нас є:
- трендові програми ТікТок, Барбі та Кен, Венздей, Among Us, Roblox, Brawl stars;
- програми тематичного характеру Щенячий партуль, Тролі, Посіпаки, Леді Баг та Супер кіт, Герої в масках, Майнкрафт, Поні, Феї, Ляльки Лол, Крижане серця, Месники, Лего нинзяго, Пепа та Джордж;
- авторські квести Джуманджи, Код, Воля випадку, Селфіманія, Ведучі;
- різновікові захоплюючі шоу Мильних бульбашок, Неонова дискотека, Кrio шоу, Air Ball Show, Срібло дискотека, Світове шоу;
- кулінарні майстер-класи, на яких діти можуть приготувати собі смачні страви та прохолодні коктейлі;
- творчі майстер-класи з виготовлення мила, шоперів та слаймів;
- привітання ростовими ляльками Лол та Поні і фірмове привітання Ведмедиком.
Зазвичай в одній анімаційній програмі, до Дня народження наприклад, бере участь 10-15 дітей. Але ми маємо досвіт організації тематичної програми як для одної дитини, так і для великих дитячих святкувань (дитячі випускні, ранки), де бере участь 100 дітей.
Безпека понад усе
На жаль, ми живево у воєнний неспокійний час, тому для нас безпека наших маленьких клієнтів стоїть на першому місці.
Якщо під час шоу або анімації починається повітряна тривога наші актори спокійно пояснюють дітям ситуацію, призупиняють свято, щоб перейти у надійне укриття ТРЦ, і лише там у повній безпеці продовжують розваги. Персонал комплексів допомагає клієнтам пройди до укриття і за згодою батьків аніматори там підтримують настрій свята.