
Олександр Оверчук, Злата Плаза: Створюємо інклюзивний lifestyle-хаб, який виходить за межі класичного шопінгу


Генеральний директор найбільшої в Україні мережі сімейно-розважальних комплексів Fly Kids про важливість інвестицій та розвиток анімаційних програм в дитячій розважальній інфраструктурі.
Fly Kids – лідер ринку сімейно-розважальних комплексів в Україні з найбільшою кількістю комплексів. Мережа представлена в 14 містах України. В дитячих закладах Fly Kids один квиток на всі розваги, унікальні та безпечні атракціони, видовищні анімації та шоу-програми, сімейний ресторан та бенкетні кімнати, можливість організації дитячих свят “під ключ” та інші розваги. Генеральний директор мережі Fly Kids Катерина Залозна розповіла про анімаційні програми як невід’ємний елемент дитячих розважальних парків.
Анімаційні програми є невід’ємною частиною будь-якого розважального парку. Саме розважальні тематичні програми з професійними аніматорами у ролі казкових чи мультяшних героїв можуть бути причиною, щоб діти хотіли знову і знову повернутись в парк розваг.
Аніматори володіють навичками спілкування з дітьми, вміють розважати, захоплювати їх та керувати їхньою увагою. Тому навіть дворічні-трирічні малюки з найкоротшою концентрацією уваги можуть легко захопитись і за розвагами з аніматорами весело провести дві години поспіль. Для батьків це означає аж дві годити вільного часу, за що вони залюбки готові платити.
Якщо ж врахувати, що створення анімаційної програми потребує мінімальних вкладень, то саме ця складова розважального парку стає ще привабливішою, адже здатна генерувати прибуток з мінімальними інвестиціями.
Наприклад, кожен розважальний комплекс Fly Кids має на своїй території більше десяти атракціонів, а також сімейний ресторан, банкетні зали та ігрові зони. Усе це приностить близько 70% прибутку. Звичайно, левову частку цього прибутку, а саме 40%, приносить ресторан. Але решту 30% прибутку забезпечують саме анімаційні програми, які на відміну від HoRеCa реалізувати значно простіше і дешевше.
Зокрема, щоб отримати дохід від ресторану, потрібно інвестувати у:
У той час, коли витрати на створення анімаційної програми складаються лише з:
При цьому головною інвестицією є якісні костюми та тематичний реквізит: саме вони займають велику частину вартості продукту. Тож, постійний розвиток анімаційних програм є важливо запорукою прибутковості розважального бізнесу.
Окрім очевидної фінансової вигоди, анімаційні програми також забезпечують додаткові переваги, які важко отримати за рахунок інших складових розважального комплексу:
Створення анімаційної програми – це сакральний процес, адже головними експертами, які будуть оцінювати цей продукт, є діти. Зазвичай поштовхом для створення програми є популярні мультики. Цікавий авторський сценарій, яскравий реквізит та майстерність аніматорів переносить дітей та батьків до казки в реальному часі.
Ми завжди слідкуємо за трендами та новинками на ринку та враховуємо інтереси малечі, тому у нас дуже шировий вибір анімаційних програм, шоу та майстер-класів. Зараз в наших розважальних комплексах представленно більше 30 анімаційних програм та шоу, які розраховані на дітей віком від 2 до 14 років. Зокрема, у нас є:
Зазвичай в одній анімаційній програмі, до Дня народження наприклад, бере участь 10-15 дітей. Але ми маємо досвіт організації тематичної програми як для одної дитини, так і для великих дитячих святкувань (дитячі випускні, ранки), де бере участь 100 дітей.
На жаль, ми живево у воєнний неспокійний час, тому для нас безпека наших маленьких клієнтів стоїть на першому місці.
Якщо під час шоу або анімації починається повітряна тривога наші актори спокійно пояснюють дітям ситуацію, призупиняють свято, щоб перейти у надійне укриття ТРЦ, і лише там у повній безпеці продовжують розваги. Персонал комплексів допомагає клієнтам пройди до укриття і за згодою батьків аніматори там підтримують настрій свята.