Ролики тижня: ҐоКарпати, EasyJet, H&M, Apple та Greenfield Natural Meat Co.

Ролики тижня: ҐоКарпати, EasyJet, H&M, Apple та Greenfield Natural Meat Co.

30.07.2023 09:00
  941
Дарія Осіїк

Пошуки ідеальної ложки для кефіру від ҐоКарпати, Мона Ліза у відпустці, колаборація бренду H&M та Disney, кримінальний трилер від Apple та виробник м’яса, який не шкодить планеті.

ҐоКарпати

Українська агенція Bickerstaff.495 та студія Andaction об’єднали свої сили, щоб створити анімаційний ролик для нової кампанії ҐоКарпати – “Крізь світи. Ложкова історія кохання”.

Вона переносить у захоплюючу подорож ложкового Кефіру, головного героя, який шукає свою ідеальну кефірну ложку. Чи зможе він знайти її, перетинаючи мультивсесвіти та перевтілюючись у популярних персонажів з улюблених мультсеріалів, фільмів та аніме? 

Для промальовування статичних кадрів та однієї зі сцен використали інструменти штучного інтелекту, зокрема Midjorney для створення статичних кадрів та Stable Defusion та Deforum для анімації.

EasyJet

У новій рекламі британський авіаліній EasyJet Мона Ліза, Давид Мікеланджело та інші відомі персонажі з культових творів мистецтва полетіли у відпустку.

Зазвичай під час літніх канікул туристи їдуть на відпочинок та відвідують відомі музеї, щоб побачити такі шедеври як «Мона Ліза» да Вінчі. Але креативне агентство VCCP London в рекламній кампанії для EasyJet перевернуло цей сценарій з ніг на голову. У 30-секундному ролику «Get Out There», героями якого стали Мона Ліза, Мислитель Родена, Давид Мікеланджело та дівчина з картини Вермеєра оживають і вирушають у власну відпустку.

«Щоб швидко донести ідею, нам потрібно було, щоб наш акторський склад був культовим і миттєво впізнаваним. Ми обрали персонажів, які живуть у Європі, щоб показати їх у несподіваних місцях, завжди у місцях, куди літає easyJet», – розповіли креатори VCCP. 

H&M

Бренд H&M у колаборації з Disney створив колекцію одягу з нагоди історичного 100-річного ювілею Disney. Колекція Disney100 x H&M, просякнута стріт-артом, розроблена художником Тревором Ендрю, колишнім професійним сноубордистом, який став мультидисциплінарним митцем. Також колекція пов’язана зі спортом: асортимент включає скейтборди, прикрашені авторським графіті, на додаток до звичайних футболок, худі та кепок.

У промо ролику Тревором Ендрю розповідає, що саме скейтбординг відкрив для нього вікно у світ мистецтво, яке є повною свободою і дозволяє виражати себе без обмежень.

Apple 

В новому рекламному ролику від Apple сюжет розвивається навколо Macbook Pro, показуючи високий рівень захисту даних цього комп’ютера від сторонніх людей.

У міні-фільмі «Swiped», знятому у стилі кримінального трилера, у дівчини перед важливою презентацією викрадають ноутбук, але арсенал інструментів Apple (таких як додаток для стеження та функції конфіденційності) допомагають захистити ноутбук від взлому та знайти вкрадений комп’ютер.

Бренд створив рекламу на основі дослідження, яке показало, що гібридна робота продовжить розвиватися до 2024 року, а це означає, що функції безпеки стануть більш важливими для бізнесу, який обирає, яке обладнання купувати. У міні-трилері використовуються Touch ID, відстеження пристроїв, шифрування та паролі, що зберігаються в хмарі.

Greenfield Natural Meat Co.

Перший американський бренд м’яса з нульовим вмістом вуглецю, Greenfield Natural Meat Co., запустила рекламну кампанію, яка розпочалась 35-секундним роликом «The Low Carb (on Diet)», в якому розповідається, що кожен вибір їжі, який роблять люди, впливає на наш світ. У ролику компанія закликає людей рахувати вуглець та робити вибір на користь продуктів, які смачні для людини, але також корисні для природи.

https://www.youtube.com/watch?v=sf61WaH7MOg


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку