Найяскравіші рекламні кампанії New Balance

Найяскравіші рекламні кампанії New Balance

24.07.2023 04:01
  911
rau

New Balance – марка, яка відома своїм нестандартним підходом до реклами. У бренду є принципи, тому, навіть якщо ви велика зірка, ви не отримаєте безкоштовно кросівки марки. Вам їх доведеться купити і залишити чесний відгук. Уся суть маркетингу бренду в тому, щоб показати, що кросівки New Balance створені для людей, байдуже – чоловічі кросівки для професійних спортсменів чи любителів побігати вранці перед роботою. Взуття створене для комфортної ходьби та бігу, а його якість говорить сама за себе. Завдяки таким сформованим засадам, рекламні кампанії бренду суперечать усталеним тенденціям і особливо привертають увагу. Розглянемо найцікавіші:

Відмінною особливістю кросівок New Balance є інша розмірна сітка.

Бренд перший розробив розмірну сітку відповідно не тільки до довжини ноги, а й ширини. Завдяки марці кожен зміг знайти відповідну пару саме для своїх стоп. На цьому і зіграв бренд, випустивши рекламу з різними стопами, і мав запаморочливий успіх.

Головним козирем марки завжди було орієнтування на всіх людей без винятку, незалежно від їхнього віку, соціального статусу і способу життя.

Виходячи з цього будувалася цінова політика бренду, яка вигравала порівняно з іншими відомими спортивними марками. Починаючи з 70-х люди хотіли товару, який призначався б саме їм, не викликав почуття недосяжності. На звичайних людях і зробив акцент бренд New Balance, випустивши рекламу кросівок із пенсіонерами. Реклама під назвою “Ma and Pa Balance” підірвала суспільство і разюче відрізнялася від шаблонних реклам зі спортсменами. Таким чином, кожен уявляв себе в кросівках бренду, і неважливо, ким він був: спортсменом, бізнесменом чи кимось ще.

Ще один факт, яким марка вміло користується – кодові номери всіх моделей кросівок.

Террі Хеклер зробив ставку на те, що здебільшого спортивні марки дають кросівкам різні незрозумілі назви, і тільки бренд New Balance дає змогу запам’ятати номер, обрати саме свою пару і дати їй виключно свою назву або не давати взагалі. Реклама з коробками кросівок і яскравим закликом стала поворотною в історії New Balance і змусила мільйони людей придивитися до спортивного бренду.

Бренд New Balance дуже пишається тим фактом, що фабрики марки розташовані не тільки в Азії, як у більшості інших спортивних брендів, а й на рідній території – у США та Англії.

Успіх New Balance почався з Бостонського марафону, коли учасники дійства як взуття для бігу обрали нові кросівки бренду. Компанія шанує традиції та всіляко нагадує про те, що кросівки марки виготовляють у США й досі. Хоча США не єдине місце виготовлення, є й офіційні фабрики в Азії, але наголос на національності виробництва добре вплинув на репутацію бренду в Штатах.

Купити кросівки бренду New Balance можна в інтернет-магазині Rechi.Ua. Справжня якість, хороша добірка моделей і відмінний сервіс залишать про себе приємне враження. Підібрати чоловічі футболки до своїх нових кросівок – https://athletics.kiev.ua/catalog/cholovchiy_odyag79-futbolki57/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку