Ролики тижня: Nike, Adidas, Amazon Ads, Meow Mix та надшвидкий Google Chrome

Ролики тижня: Nike, Adidas, Amazon Ads, Meow Mix та надшвидкий Google Chrome

23.07.2023 09:00
  849
Дарія Осіїк

Nike та Adidas промотують жіночий футбол, коти виконують хіт 90-х, Amazon Ads застерігає від провалу з розміщенням реклами та змагання зі швидкості між реперами та гонщиком Формули 1.

Хіт 90-х у виконанні котів від бренду Meow Mix

В новій телевізійній рекламі, яка вперше була показана під час шоу «Америка має талант» 18 липня, бренду котячого корму Meow Mix зробив ремікс на хіт 90-х «Bye Bye Bye» гурту ‘N Sync, який виконав котячий бойз-бендо Tabby 5 разом з екс-учасником гурту ‘N Sync JC Chasez. 

Ролик, що рекламує корм бренду, зроблений у стилі класичного музичного кліпу 90-х з типовою драматургією, хореографією під ліричну музику та дощем.

Nike і ода футболісткам

Напередодні чемпіонату світу з футболу серед жінок спортивний бренд Nike випустив короткометражку What The Football, присвячену жінкам-футболісткам, які надихають людей по всьому світу. Фільм показує зростання популярності жіночого футболу.

Сюжет фільму починається з того, що тато з донькою неймовірно радіють через гол, який забила їх улюблена жіноча команда. В момент неймовірної радості чоловік ненароком підслизається на шкірці банана і впадає в кому аж на 24 роки! А коли прокидається, його першим питанням стало “Ми виграли?” І донька починає йому розповідати про події останнього чемпіонату і усіх зірокових футболісток, а потім остаточно шокує очманівшого чоловіка, знайомлячи його з онукою.

Загалом у цьому відео знялися 11 футболісток і спортсменок Nike – серед них Ада Хегерберг, Алекс Морган і Асісат Ошоала, а також Хлоя Келлі, Дебінья, Грейс Гейоро, Кадейша Бьюкенен і Меган Рапіно. 

У рамках нової кампанії What The Football марка також випустила окремі епізоди про кожну футболістку. Вони доступні для перегляду на офіційному каналі Nike Football на YouTube.

Adidas, актриса Дженна Ортега і жіночий футбол

Спортивний бренд Adidas також не залишився осторонь  Чемпіонату світу з футболу серед жінок і створив  рекламну кампанію, щоб привернути увагу до цього виду спорту та надихнути дівчат майстерністю найвидатніших футболісток сьогодення.

Головною героїнею рекламного ролику стала зірка фільму Венздей Дженна Ортега, яка дивується вправності футболісток. Також героїнями кампейну стали Алесія Руссо, Мері Фаулер та Олена Обердорф — знамениті футболістки зі збірних Англії, Австралії та Німеччини, а також зірки чоловічого футболу Девід Бекхем, Ліонель Мессі та Іан Райт. 

https://www.youtube.com/watch?v=iLNZdPDb5ps

Amazon Ads як панацея від промахів з медіа розміщенням

Платформа електронної комерції Amazon Ads створилала нове позиціонування бренду, що апелює до людей, які займаються рекламою. 

У ролику «Ads That Work as Hard as You Do» показано як провалилася презентація вигаданого бренду напою Cheri через невдалий вибір медіа-розміщення. Місяці планування та розробки стратегії зійшли нанівець, оскільки для реклами обрали найневдаліший білборд біля швидкісної автостради, який, до того ж, заблокований величезним деревом.

Основне повідомлення цієї реклами, що Amazon Ads пропонує кращі альтернативні медіа-розміщення у порівнянні з іншими.

Репери VS гонщик Формули 1 в рекламі браузера Google Chrome

В рекламному ролику Google «Chrome Speed ​​Challenge» двоє провідних американських реперів випробували свої сили, щоб побачити, чи зможуть вони читати реп швидше, ніж їде гонщик Формули 1.

У відео легенда хіп-хопу Busta Rhymes допомагає Lil Yachty набрати швидкість після того, як йому кинув виклик водій авто McLaren. Це змагання з швидкості було створено, щоб показати, наскільки швидким є браузер технологічного гіганта Google.

Рекламну розроблила медіакомпанія ATTN за підтримки агентства EssenceMediacom.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку