Повернення Zara та H&M до України скасовується до кінця війни: хто прийшов їм на заміну

Повернення Zara та H&M до України скасовується до кінця війни: хто прийшов їм на заміну

04.07.2023 11:47
  2052
rau

Магазини Inditex і H&M закриті в Україні з початку повномасштабної війни і, схоже, вони все ж таки не відкриються до її закінчення. Тим часом нішу цих популярних брендів почали займати виробники з Польщі, Туреччини та України.

Про це розповіли експерти порталу UBR. Ще з кінця квітня у мережі гуляла інформація про те, що іспанський рітейлер Inditex, якому належать бренди Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius та Massimo Dutti, може повернутися до України. “Поки триває воєнний стан, магазини цих брендів будуть закриті. Жодних офіційних повідомлень не було від цих брендів. Якщо будуть якісь зміни – а орендодавці на них чекають – буде офіційне повідомлення”, – зазначила директор консалтингової компанії UTG Євгенія Локтіонова.

За її словами, рітейлери зберігають за собою свої площі в Україні та чекають на завершення війни. “Основна перешкода для брендів полягає в тому, що для їхнього персоналу небезпечно працювати під час військових дій, оскільки були прецеденти обстрілів саме ТРЦ”, – уточнює комерційний директор Dragon Capital Property Management Наталія Кравець.

Попри це по країні вакантність йде на спад по мірі віддалення від лінії фронту. “Бренди компаній, що залишили Україну, працюють у категорії fast fashion, тому їхню нішу зайняли польські Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay, турецькі LC Waikiki та De Facto, німецький New Yorker та українські бренди, які продовжують бути на піку популярності”, – додала вона.

Генеральний директор KarKat Fashion, офіційного представника брендів women’secret, Springfield та Pedro del Hierro в Україні, Ігор Забулонський підтверджує, що за відсутності Inditex з його потужною лінійкою брендів та шведського H&M українці віддають перевагу польським брендам. Також вакантною нішею скористалися й українські виробники, яких дуже багато відкрилося нових. “Трафік впав у порівнянні з довоєнним періодом, але зростає, якщо порівнювати з минулим роком. Чим більше сонця, тим активніше поводяться люди. Їм хочеться бути красивими та привабливими. Багато хто використовує похід до ТРЦ як заспокійливий засіб, при цьому люди купують щось сезонне, з коротким рукавом”, – поділився він.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку