WOG значно розширив лінійку холодних напоїв

WOG значно розширив лінійку холодних напоїв

04.07.2023 11:14
  412
rau

До сезону літньої спеки мережа АЗК WOG підготувала велике меню холодних напоїв. Серед новинок – кавовий лимонад, айс-американо, еспресо-тонік, матча оранж. Загалом 13 напоїв на будь-який смак.

Про це RAU повідомила прес-служба мережі. «Вже традиційно на наших АЗК клієнти можуть посмакувати лимонади, айс-капучино, айс-лате. Абсолютним фаворитом є освіжаючий і тонізуючий бамбл, який готується на основі еспресо та апельсинового соку із додаванням сиропу з приємним ванільним смаком», – підкреслює Ірина Соколовська, директор дирекції громадського харчування та Інтерсіті. 

«WOG не зупиняється в покращенні клієнтського досвіду. Цього літнього сезону ми в якості експерименту вирішили встановити на 20 АЗК льодогенератори, які дають можливість клієнту зануритися в процес та самостійно приготувати улюблені холодні напої. Якщо їм це сподобається, розширюватимемо таку опцію на всю мережу», – пояснив Геннадій Карлінський, директор з маркетингу мережі АЗК WOG.

Нагадаємо, минулого року WOG запропонував клієнтам освіжитися лимонадами. Для багатьох вони стали улюбленими напоями в літній період. В компанії сподіваються, що й цьогорічні освіжаючі новинки гості смакуватимуть із задоволенням.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Мережа мультимаркетів Аврора підсумувала 2024 рік, який відзначився стабільним розвитком та новими звершеннями....
time icon  
  460
Усі новини ринку