Бренди, ви офігезні! 16 Український маркетинг-форум стартує менше ніж за тиждень

Бренди, ви офігезні! 16 Український маркетинг-форум стартує менше ніж за тиждень

23.06.2023 08:00
  465
rau

Приходьте на головний маркетинговий майданчик країни і почуйте 55 історій, які доводять, що не тільки люди, а й бізнеси насправді більш сильні, сміливі та вільні, ніж самі про себе думали.

Оргкомітет 16 Українського маркетинг-форуму займається останніми приготуваннями до події, яка відбудеться 29–30 червня в Києві та онлайн.

Головна тема цього року – “Зайняти висоту!” На події виступатимуть 55 експертів, які переосмислюють власні маркетингові та комунікаційні стратегії в умовах війни.

Маркетинг-спільнота побачить свіжі кейси українських компаній, які знаходять вихід навіть з найбільш безвихідних ситуацій і займають нові висоти завдяки власним амбіціям і впевненості.

Своїми кейсами поділяться такі компанії, як ОККО, Yasno, Біосфера, Glovo в Україні, Кормотех, Сільпо, Укрзалізниця, EVA, Bolt, Film.ua, Дарниця, мережа Аврора, Київстар, Ajax Systems, Promodo, ЛУН, МХП, megogo тощо.

Цього року на Український маркетинг-форум завітають одразу два спеціальних гостя – Сергій Притула, громадський діяч, волонтер, голова Благодійного фонду Сергія Притули, та Тарас Чмут, директор Фонду “Повернись живим”.

Окрім виступів організатори підготували панельні дискусії на найбільш болючі теми: «Український споживач: було – стало. Нові норми та патерни поведінки», «Червоні лінії в комунікаціях під час війни» та «Нова етика та гумор під час війни».

Ірина Качура, VP Commercial and Business Development, CEE Region Carlsberg, модераторка першої дискусії, присвяченої зміні сценаріїв споживання, обговорить зі своїми учасниками головні інсайти компаній стосовно інтересів і поведінки споживачів під час війни. В дискусії приймуть участь Ганна Гришина, директорка з маркетингу компанії “РУШ” (EVA та EVA.UA), Наталія Коршун, керівниця центру розвитку брендів МХП, Дмитро Циганков, когнітивний директор Fozzy Group, Лєра Толочина, маркетинг-директорка Megogo, Борис Цомая, маркетинг-директор Meest Пошта, Олександр Тарасов, бренд-директор Favbet.

Під час дискусії «Червоні лінії в комунікаціях під час війни» модератор Ярослав Ведмідь, засновник і керівник Postmen, обговорить зі своїми гостями, як і чому змінюються комунікаційні платформи брендів під час війни, що найбільше тригерить українців і як поводитись з темами та символами війни. Учасники дискусії – Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній “Нова Пошта”, Максим Саваневський, керуючий партнер plusone social impact, Михайло Шуранов, експерт з корпоративних комунікацій, тренер та викладач PR-програм, Олег Хомяк, політичний психолог, Олександра Петруньок, PR-директорка Genesis.

Під час події Євгенія Близнюк, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research та агенції Corestone Group, представить результати ексклюзивного дослідження «Червоні лінії в комунікаціях брендів під час війни: якими їх бачать СМО та споживачі?».

І нарешті, Олена Мартинова, директорка з маркетингу медіагрупи Starlight Media, модераторка дискуії “Нова етика та гумор під час війни” поговорить зі своїми гостями про новий культурний простір і місце гумору в комунікаціях. Учасниками дискусії стануть Ольга Задорожна, генеральна директорка “Новий канал”, Гліб Стрижко, морпіх, ветеран, стендап-комік, Іван Уривський, український театральний режисер, Павло Казарін, журналіст, публіцист, філолог-літературознавець, теле- та радіоведучий, боєць Збройних Сил України.

Загалом на Українському маркетинг-форумі очікується понад 300 офлайн-учасників – топменеджерів та власників українських та міжнародних компаній, а також більше 250 глядачів онлайн-трансляції.
Подія традиційно відбудеться у гібридному форматі (офлайн і онлайн).

Якщо ви займаєтесь маркетингом та комунікаціями, не втрачайте нагоди поспілкуватися з колегами і перезавантажитись. Реєструйтесь на 16 Український маркетинг-форум сьогодні.

Зареєструватися https://bit.ly/3NhUOoW


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Мережа мультимаркетів Аврора підсумувала 2024 рік, який відзначився стабільним розвитком та новими звершеннями....
time icon  
  405
Усі новини ринку