Місяць гордості: як рітейлери підтримали прайд на підтримку руху за права ЛГБТ-спільноти

Місяць гордості: як рітейлери підтримали прайд на підтримку руху за права ЛГБТ-спільноти

17.06.2023 09:00
  2087
Микола Маранчак

Щороку в червні у всьому світі відзначають місяць прайду за права ЛГБТ-спільноти, мета якого: підкреслити різноманіття в суспільстві та право кожної людини на гідність, рівність і самоідентифікацію. Як правило, рітейлери ігнорують цей інфопривід, оскільки неодностайна реакція у соцмережах неминуча. Проте у 2023 році кількість компаній, які відкрито заявили про свою толерантність до різноманіття, помітно зросла. RAU зібрала приклади, як українські рітейлери та компанії суміжних областей прийняли участь у прайді в своїх соцмережах.

Comfy

Одними з перших у 2023 році підтримали Pride Month мережа магазинів Comfy. Компанія оновила зображення облікового запису в соцмережах, додавши до логотипа кольори ЛГБТК+ прапора. “Comfy підтримує різноманітність та поважає свободу кожного. Ми впевнені, що всі мають право на прийняття власної природи. А толерантність та інклюзивність ми вважаємо важливими цінностями сьогодення”, – зробили заяву в компанії. Публікацію в одному лише Twitter вже переглянули 740 000 користувачів.

Аптека Доброго Дня

В мережі Аптека Доброго Дня не стали нічого писати у соцмережах, проте пофарбувала у радужний колір логотип компанії на офіційному сайті.

ЦУМ Київ

Свою позицію висловив Центральний універмаг Києва. “Свобода, рівні права для кожного і толерантність – важливі цінності сучасного суспільства”, – написали лаконічно у Facebook ЦУМ Київ.

Укрпошта

Жодних текстових публікацій або коментарів Укрпошта в соцмережах не писала, проте висловила свою позицію пофарбованим у райдугу логотипом у Twitter.

Київстар

Флешмоб підтримали також українські мобільні оператори. «Віримо, що зв’язок не має меж. Як і любов», – написала компанія та змінила свій логотип на аватарці у Twitter на відповідний до сезону.

Lifecell

“Але ж насправді свобода не закінчується на власному Я. Бути вільним по-справжньому = давати змогу обирати й тим, хто поряд. Не засуджувати, не намагатися змінити або скоригувати поведінку. Приймати, любити й підтримувати”, – підкреслили в Lifecell. Також в коментарях мобільний оператор додав наступне: “У місяць прайду ми маніфестуємо свободу кожного нашого абонента бути собою і жити своє найкраще життя так, як велить серце”. 

Vodafone

“Робимо все, аби вам сподобатись, адже що точно немає меж, то це наша любов до абонентів”, – заявили в Vodafone. Також мобільний оператор додав у коментарях, що “свобода, права людини і рівність людей – базові цінності цивілізованого світу, які вони поділяють”. 

У відповідь на один з негативних коментарів Vodafone також скинув жартівливу gif з песиком. 

Ланет

Флешмоб підтримав також інтернет-провайдер Ланет. 

https://twitter.com/lanetua/status/1668575109227900928?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1668575109227900928%7Ctwgr%5Ee274795f31cac9421eaa910afb7ea456933ec715%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Flife.nv.ua%2Fukr%2Fsocium%2Fkyivstar-ta-lanet-pidtrimali-lgbt-spilnotu-ta-misyac-praydu-50332058.html

Ескулаб

“Головне, аби всі були здоровими”, – написали в медичній лабораторії Ескулаб.

https://twitter.com/EsculabUA/status/1669306603319820289

ЛУН

Ще одна компанія, яка використала ситуативний брендинг для участі у прайді, стала ЛУН — найбільший в Україні сайт з пошуку квартир.

https://twitter.com/lun_ua/status/1669331249079435265

Видавництва Bimba та “Видавництво”

Окремі книгодрукарні також прийняли участь у лого-прайді. “Щойно довідалися, що, виявляється, треба було окремо наголосити, що ми (від заснування, власне) за всі права ЛГБТ+ і виставити свою тематичну аватарку у повному розмірі, инакше не зараховується. Виправляємося”, – написали останні.

https://twitter.com/bimba_publisher/status/1668868007714787329?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1668868007714787329%7Ctwgr%5E82759429a007ce00bb64f84bd8d616487357a61b%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fhromadske.ua%2Fposts%2Fzvyazok-ne-maye-mezh-yak-i-lyubov-yak-biznesi-ta-media-v-ukrayini-pidtrimali-lgbt-spilnotu-u-misyac-prajdu

Традиційно до акції доєднуються й міжнародні рітейлери в різних країнах світу. Одна з найбільш великих мереж магазинів у світі Target цьогоріч представила понад 150 тематичних товарних пропозицій. Свої спеціальні колекції представили Levi’s, GAP, Starbucks, Nike, Puma, Adidas, Apple, Converse, Diesel, New Balance та безліч інших компаній.

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку