Місяць гордості: як рітейлери підтримали прайд на підтримку руху за права ЛГБТ-спільноти
Щороку в червні у всьому світі відзначають місяць прайду за права ЛГБТ-спільноти, мета якого: підкреслити різноманіття в суспільстві та право кожної людини на гідність, рівність і самоідентифікацію. Як правило, рітейлери ігнорують цей інфопривід, оскільки неодностайна реакція у соцмережах неминуча. Проте у 2023 році кількість компаній, які відкрито заявили про свою толерантність до різноманіття, помітно зросла. RAU зібрала приклади, як українські рітейлери та компанії суміжних областей прийняли участь у прайді в своїх соцмережах.
Comfy
Одними з перших у 2023 році підтримали Pride Month мережа магазинів Comfy. Компанія оновила зображення облікового запису в соцмережах, додавши до логотипа кольори ЛГБТК+ прапора. “Comfy підтримує різноманітність та поважає свободу кожного. Ми впевнені, що всі мають право на прийняття власної природи. А толерантність та інклюзивність ми вважаємо важливими цінностями сьогодення”, – зробили заяву в компанії. Публікацію в одному лише Twitter вже переглянули 740 000 користувачів.
COMFY підтримує різноманітність та поважає свободу кожного. Ми впевнені, що всі мають право на прийняття власної природи. А толерантність і інклюзивність ми вважаємо важливими цінностями сьогодення. pic.twitter.com/VRT7f67TbD
— COMFY (@Comfy_Official) June 12, 2023
Аптека Доброго Дня
В мережі Аптека Доброго Дня не стали нічого писати у соцмережах, проте пофарбувала у радужний колір логотип компанії на офіційному сайті.
ЦУМ Київ
Свою позицію висловив Центральний універмаг Києва. “Свобода, рівні права для кожного і толерантність – важливі цінності сучасного суспільства”, – написали лаконічно у Facebook ЦУМ Київ.
Укрпошта
Жодних текстових публікацій або коментарів Укрпошта в соцмережах не писала, проте висловила свою позицію пофарбованим у райдугу логотипом у Twitter.
— Укрпошта (@ukrposhta) June 15, 2023
Київстар
Флешмоб підтримали також українські мобільні оператори. «Віримо, що зв’язок не має меж. Як і любов», – написала компанія та змінила свій логотип на аватарці у Twitter на відповідний до сезону.
Віримо, що зв’язок не має меж. Як і любов. pic.twitter.com/9Cz3mEWKHI
— Kyivstar (@TwiyKyivstar) June 14, 2023
Lifecell
“Але ж насправді свобода не закінчується на власному Я. Бути вільним по-справжньому = давати змогу обирати й тим, хто поряд. Не засуджувати, не намагатися змінити або скоригувати поведінку. Приймати, любити й підтримувати”, – підкреслили в Lifecell. Також в коментарях мобільний оператор додав наступне: “У місяць прайду ми маніфестуємо свободу кожного нашого абонента бути собою і жити своє найкраще життя так, як велить серце”.
Але ж насправді свобода не закінчується на власному Я.
Бути вільним по-справжньому = давати змогу обирати й тим, хто поряд.
Не засуджувати, не намагатися змінити або скоригувати поведінку.Приймати, любити й підтримувати. pic.twitter.com/0W4cPkR1ya
— lifecell (@lifecellua) June 15, 2023
Vodafone
“Робимо все, аби вам сподобатись, адже що точно немає меж, то це наша любов до абонентів”, – заявили в Vodafone. Також мобільний оператор додав у коментарях, що “свобода, права людини і рівність людей – базові цінності цивілізованого світу, які вони поділяють”.
Робимо все, аби вам сподобатись, адже що точно немає меж, то це наша любов до абонентів ❤ pic.twitter.com/GZOeJuNkWF
— Vodafone Ukraine (@Vodafone_UA) June 14, 2023
У відповідь на один з негативних коментарів Vodafone також скинув жартівливу gif з песиком.
А так? pic.twitter.com/BRDtcCI9e9
— Vodafone Ukraine (@Vodafone_UA) June 13, 2023
Ланет
Флешмоб підтримав також інтернет-провайдер Ланет.
https://twitter.com/lanetua/status/1668575109227900928?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1668575109227900928%7Ctwgr%5Ee274795f31cac9421eaa910afb7ea456933ec715%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Flife.nv.ua%2Fukr%2Fsocium%2Fkyivstar-ta-lanet-pidtrimali-lgbt-spilnotu-ta-misyac-praydu-50332058.html
Ескулаб
“Головне, аби всі були здоровими”, – написали в медичній лабораторії Ескулаб.
https://twitter.com/EsculabUA/status/1669306603319820289
ЛУН
Ще одна компанія, яка використала ситуативний брендинг для участі у прайді, стала ЛУН — найбільший в Україні сайт з пошуку квартир.
https://twitter.com/lun_ua/status/1669331249079435265
Видавництва Bimba та “Видавництво”
Окремі книгодрукарні також прийняли участь у лого-прайді. “Щойно довідалися, що, виявляється, треба було окремо наголосити, що ми (від заснування, власне) за всі права ЛГБТ+ і виставити свою тематичну аватарку у повному розмірі, инакше не зараховується. Виправляємося”, – написали останні.
https://twitter.com/bimba_publisher/status/1668868007714787329?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1668868007714787329%7Ctwgr%5E82759429a007ce00bb64f84bd8d616487357a61b%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fhromadske.ua%2Fposts%2Fzvyazok-ne-maye-mezh-yak-i-lyubov-yak-biznesi-ta-media-v-ukrayini-pidtrimali-lgbt-spilnotu-u-misyac-prajdu
Традиційно до акції доєднуються й міжнародні рітейлери в різних країнах світу. Одна з найбільш великих мереж магазинів у світі Target цьогоріч представила понад 150 тематичних товарних пропозицій. Свої спеціальні колекції представили Levi’s, GAP, Starbucks, Nike, Puma, Adidas, Apple, Converse, Diesel, New Balance та безліч інших компаній.