Радіо Сільпо разом з Mastercard розпочинають перший «МУВ» – хіт-парад молодих українських виконавців
Сільпо оголошує відбір до хіт-параду молодих українських виконавців, яким завідуватиме музичний директор Радіо Сільпо – Фагот з ТНМК.
Як повідомила RAU прес-служба мережі, хіт-парад «МУВ» від Радіо Сільпо та Mastercard – це можливість розповісти про себе більш ніж мільйону покупців, які щодня відвідують супермаркети по всій Україні. Двічі на тиждень до плейлиста Радіо Сільпо будуть додавати два відібрані треки українських артистів/гуртів та коротко розповідати про самих виконавців.
Молодих українських музикантів на Радіо Сільпо можна буде почути до кінця цього року. Треки, що потраплять у ротацію, дбайливо відбиратимуть музичний директор Радіо Сільпо Фагот та музичний редактор Денис Кузьмічов. Приєднатися до хіт-параду «МУВ» учасники можуть у будь-який час. Для цього необхідно передати авторські права в управління ГО «УААСП» і зареєструвати свої пісні, заповнити заявку на сайті https://silpo.ua/radio, в якій розповісти більше про свій музичний проект, та надіслати композиції. Кожен гурт чи виконавець може поділитися своєю історією, філософією і визначити свій жанр.
Хіт-парад «МУВ» на Радіо Сільпо виходитиме за підтримки Mastercard і громадської організації «Українська агенція з авторських та суміжних прав». Валерій Харчишин, що наразі керує агенцією, має на меті зробити авторське право й поняття «роялті» більш доступними і зрозумілими для молодих музикантів.