Ролики тижня: Епіцентр, Intertop, Corona, Nespresso та Пенелопа Круз

Ролики тижня: Епіцентр, Intertop, Corona, Nespresso та Пенелопа Круз

04.06.2023 09:00
  1404
Микола Маранчак

Колаборація Intertop і Cher’17, “дракосики” від Епіцентр, Джордж Клуні з кавою, але без кабріолета, утилізація пляшок Corona та авторські напої і душ на висоті 12 000 метрів із Пенелопою Круз.

Intertop

Мережа магазинів Intertop запустила колаборацію з українським масмаркет-брендом Cher’17. Представлена лімітована колекція взуття включає в себе балетки, сандалі, босоніжки та шльопанці. Доповнити образ пропонують одягом Cher’17, який відтепер також представлений в мережі магазинів рітейлера. В ролику, який супроводжує колекцію, українські блогери Анна Трінчер, Саша Бо і Таня Парфільєва насолоджуються літнім теплом, катаються на авто і кокетливо демонструють взуття та одяг брендів.

Епіцентр

Епіцентр організував благодійну ініціативу, яка допоможе дітям Запоріжжя відновити своє ментальне здоров’я. Спільно з магазинами товарів для дітей E.PIC, ГС «Мережа Глобального Договору в Україні» та ком’юніті-центром Mental Help, вони організували благодійну ініціативу «Дракосики збирай – діткам допомагай». Купуючи м’які іграшки з колекції «Дракосики», покупці долучаються до облаштування дитячої кімнати в ком’юніті-центрі «Опліч Хаб» проекту Mental Help у Запоріжжі.

Corona

Corona прибрала пляшки з реклами, щоб звернути уваги споживачів на той факт, що їх можна повертати. Замість традиційної склотари Corona показала інші сторони свого бренду: пляж, сонце, природу та проблиск свого логотипу. Ініціатива має на меті заохотити громадськість правильно утилізувати порожні пляшки, не забруднюючи пляжі та океани.

Nespresso

Комедійну короткометражку з акторами Джорджем Клуні, Джулією Гарнер та Симоною Ешлі зняв кавовий бренд Nespresso. За сюжетом Клуні побився об заклад про те, яку каву будуть пити гості вечірки. На кон він поставив свій кабріолет, який, успішно (або ні) в решті-решт і втратив. В такий нехитрий спосіб Nespresso зробили акцент на тому, що в них більше 30 варіантів того, як смакувати їх каву.

https://www.youtube.com/watch?v=iu4fH51Z-ZI&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fmmr.ua%2F&source_ve_path=Mjg2NjY&feature=emb_logo

Emirates

Пенелопа Крус стала новим амбасадором компанії авіаліній Emirates. В коротких рекламних відео актриса на борту літака Emirates A380 показує, як проводить час під час перельоту, тестує ексклюзивні пропозиції першого та бізнес-класу Emirates. До них входять авторські напої в зоні відпочинку Onboard Lounge на борту A380, душ на висоті 12 000 метрів, пряма трансляція футбольного матчу. В інших роликах актриса зручно влаштовується у просторих кріслах у новому преміальному економічному класі Emirates.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку