Ролики тижня: Нова пошта, Prom.ua та Rozetka, Київстар, Укрпошта та Моршинська
Пропонуємо вашій увазі свіжі відеоролики від українських брендів – колаборація Prom.ua та Rozetka, легке повернення від Нова пошта, відновлення для найсильніших від Моршинська, ненудні фільми та серіали від Київстар ТБ та нова послуга від Укрпошти.
Епіцентр
В мережі торговельних центрів Епіцентр триває будівельний сезон. Рітейлер призиває бути сміливими і відбудовувати вже зараз. В якості мотивації пропонують економію до 50% на будівельні товари.
Prom.ua
Найбільший маркетплейс України Prom.ua запустив нову рекламну кампанію зі слоганом «Замовляй на Промі і забирай безкоштовно у точках видачі Розетки». Її ціль — заохотити робити покупки із безкоштовною доставкою. Це перша рекламна кампанія, де зустрічаються обидва найпотужніші гравці ринку електронної комерції в Україні – Prom.ua та Rozetka.
“Ціна доставки часом може перекривати вигоду від онлайн-покупки. Коли за доставку покупець змушений платити 10-20% вартості товару, цінність зручного онлайн-шопінгу для нього снижується. Ми хочемо прибрати цей бар’єр — і в уявленні покупця, і, звичайно, у продукті”, – пояснила ціль нової колаборації директор із маркетингу Prom.ua Юлія Новаченко.
Нова пошта
Нова пошта у свіжій відеорекламі розповіла про свою нову послугу “Легке повернення за 0 гривень”. “Бачиш на сайті “Легке повернення” – сміливо купуй онлайн! Не бійся оверсайзу, побалувати себе теж не бійся, не переживай за менший розмір. Бо повернення товару Новою поштою тепер легке. І за 0 гривень. Користуйся Легким поверненням з Новою поштою”, – пояснює у ролику працівник відділення Нова пошта.
Київстар
У рекламному ролику від Київстар милий допитливий робот, який подорожує Укрзалізницею разом з другом, всю дорогу нудьгує і тому постійно запитує чи вони вже приїхали. У якийсь момент хлопцю це набридає і він пропонує своєму невгамовному другові-роботу разом подивитись фільм, який він закачав на Київстар ТБ. “Кожна ваша поїздка може стати фантастично-романтично-епічно-пригодницьким екшеном. Достатньо всього лиш завантажити улюблений серіал чи фільм в Київстар ТБ і дивитися офлайн”, – пояснюють в компанії.
Укрпошта
Укрпошта створила оригінальний ролик, де розіграли сценарій між уявною клієнткою, яка прийшла за своїм замовленням, але забула свій паспорт, та працівником пошти, який пояснив, що відтепер у відділеннях Укрпошта відправлення можна отримати за допомогою SMS. А щоб передати типовість ситуації, коли клієнти забувають свій паспорт, сценарій зачитали онлайн синтизатори мови.
“Хочемо вас розрадити: тепер необов’язково планувати похід на пошту завчасно — можна забігти на відділення на своєму шляху та забрати посилку завдяки коду в SMS. Просто назвіть його оператору і все, жодних ускладнень. Адже ви можете забувати про все. Ви можете забувати навіть про документи. Посилку в Укрпошті ви однаково отримаєте”, – розповіли в компанії Укрпошта.
Моршинська
У новій рекламній кампанії бренд мінеральної води Моршинська показав свою турботу про українців і нагадав, що саме вода Моршинська може бути для кожного джерелом сили. Повідомлення, яке транслює бренд: незважаючи на неймовірну силу та витримку українців, ми маємо поповнювати свій ресурс, адже навіть найсильнішим потрібне відновлення. Саме природна мінеральна вода «Моршинська» – стане у нагоді у цьому.
В основі сюжету — знайомі кожному українцю ситуації: робота на паркінгу чи в метро під час повітряної тривоги, волонтерська діяльність, переїзди з місця на місце. “Сьогодні, попри все, українці рухаються вперед. А щоб відновити свої сили, потрібно просто пити воду Моршинську”, – додали в компанії.