Ролики тижня: Aldi, KFC, Samsung, Hanes, Heineken та Snoop Dog
Сучасна історія Попелюшки з фіналом у супермаркеті, недосконалі та смішні обличчя людей, які насолоджуються їжею, спроби господаря вразити свого незворушливого кота, зручна білизна у вікторіанській епосі, бар з привидами та репер Snoop Dog, який чілить у басейні.
Aldi France
Німецька мережа магазинів-дискаунтерів Aldi запустила у Франції нову рекламну кампанію, в якій переосмислена історію Попелюшки на сучасний лад та підкреслила ДНК бренду-дискаунтера.
Зараз рітейлер має 1300 магазинів по всій Франції і мета нової кампанії оновити імідж рітейлера для нового покоління покупців. У ролику, створеному агентством TBWA/Paris у форматі романтичного фільму, показано історію про сучасну Попелюшку. За сюжетом на гучній вечірці молодий гульвіса закохується в Попелюшку і зранку починає активні пошуки коханої, використовуючи для пошуку кросівок, який вона загубила, поспішаючи додому. Хлопець підключає для пошуку друзів, соцмережі та розклеює оголошення по всьому місту, навіть встигає закохатися в інш двічину, але лишає її, коли виявляється, що кросівок їй не підходить за розміром. Але кохання перемагає, і йому на допомогу приходить Aldi: за допомогою придбаного у супермаркеті секатору винахідливий хлопчина відрізає ніс кросівка, і він чудово підходить його новій обраниці. Вкінці ролику бренд звертається до молодої аудиторії з гаслом “Welcome to today’s life! Welcome to the new consumers!”.
Директор з маркетингу та комунікацій Aldi France Енн-Марі Готьє зазначила: «Світ казок відомий усім, що дозволить нам бути одразу ідентифікованими та впізнаваними на радіо, телебаченні чи на дисплеях. Більш ніж будь-коли, Aldi — це рішення, яке дозволяє кожному їсти хороші та дешеві продукти. Ми не говоримо про надмірне споживання, покупки в Aldi — це все про найнеобхідніше з асортиментом у 1 600 найменувань, і ми надаємо перевагу якості, а не кількості: це бренд, який полегшує повсякденне життя!»
KFC Spain
Нова кампанія KFC Spain показує правжні, недосконалі, а іноді й смішні обличчя, які роблять всі люди, коли насолоджуються стравами з курки від KFC.
Візуальні ефекти зображують різних клієнтів, які сидять у ресторанах KFC по всьому Мадриду, і мають лише одну спільну рису: вони відчувають радість під час поїдання смаженої курки. У різних кадрах показано зблизька кожен вираз обличчя людей, а на задньому плані лунає пісня «You Are So Beautiful».
«Ця робота у відчутний і реалістичний спосіб показує досвід максимальної насолоди від споживання їжі KFC, занурюючи вас в емоційний стан у такий інтимний і приємний момент, як відкушування нашого смаженого курчати», – додала бренд-менеджер KFC в Іспанії та Португалії Беатріс Мартінес.
Samsung
Агенція BBH Singapore створила для бренду Samsung глобальну рекламну кампанію для просування продукту Neo QLED 8K. В рекламі показано як господар намагається по-справжньому вразити свого кота, щоб той сказав «вау». Для цього чоловік встановлює фонтан з молоком, створює лазерну дискотеку, наповнює басейн кольоровими м’ячиками з вовни і навіть влаштовує видовищний вуличний парад. Але незворушливо котика все це не аж нітрохи не зачіпає. А от новеньий Neo QLED 8K, який господар купив для себе, по-справжньому вразив кота і змусив його нарешті сказати “вау!”.
Голова IMC в Samsung Electronics Хюн Мін Чун сказав, що реклама мала на меті продемонструвати досвід роботи з новим продуктом: «Neo QLED 8K продає себе сам. Все, що вам потрібно зробити, це випробувати його. Ця абсолютна впевненість у нашій інновації стала нашою комунікаційною стратегією. Якщо найсуворіший критик у світі не може не бути вражений досвідом, то наші клієнти теж будуть вражені».
Кампанія проходить на телебаченні, в соціальних мережах та на зовнішніх носіях в Австралії, Індії та Сінгапурі, а також у Великобританії, США, Бразилії, Мексиці та Італії.
Hanes
Aмериканський бренд нижньої білизни Hanes для рекламної підтримки своєї колекції HanesOriginals (найбільшої за майже 125-річну історію бренду) створив кампанію «Make Yourself Comfortable», події якої розгортаються у вікторіанську епоху.
У серії відеороликів показано авантюрний, молодіжний та свіжий погляд на комфорт, який вшановує історію створення бренду та ідею про те, що Hanes винайшов комфорт. Hanes співпрацював з агентством The Martin Agency, щоб створити чотири окремі ролики, що демонструють сміливі, яскраві, сучасні стилі нової колекції на тлі задушливого, некомфортного американського суспільства 1900-х років.
“Hanes Originals дозволяє нашим споживачам прийняти свою оригінальність, відходячи від задушливої моди початку 1900-х років, щоб прийняти комфорт таким чином, щоб відчути його актуальним, стильним і веселим для різноманітної та сучасної аудиторії», – зазначила віце-президент з маркетингу бренду Hanes & Intimates Сандра Мур.
Для кампанії Hanes обрала дуже американську, бунтарську, культову музичну композицію «Heart of Glass» гурту Blondie, яка навмисно накладає сучасний відтінок на історичну обстановку. У той час, як сцени були оформлені під відповідну музику, чіпляюча мелодія Blondie виходить за межі часу і стає гімном революції комфорту.
Heineken
Нова кампанія «The Ghosted Bar» від Heineken піднімає проблему надмірної зосередженості на кар’єрі та надмірної зайнятості, що властива азійським країнам. Так, дослідження Heineken, проведене YouGov, показало, що 45% молодих людей у Сінгапурі та Малайзії «займаються гостингом» зі своїми друзями через робочі зобов’язання. Більше того, 64,5% відчувають вигорання на роботі, а 42,5% вважають, що робота вплинула на їхні стосунки з друзями та партнерами.
У ролику «The Ghosted Bar», де знявся корейський актор Пак Хен Шик, бренд заохочує молодь працювати відповідально, але вчасно йти з роботи та спілкуватися з друзями. Відео показує паранормальні явища у барі: пивні келихи рухалися самі по собі, а барні стільці їздили по кімнаті.
Соціальні відеоролики підкріплюються активізаціями в Сінгапурі та Малайзії, включаючи «бар з привидами» в Сінгапурі та Малайзії. Кампанія також включає онлайн-генератор привидів, який можна використовувати для нагадування друзям про те, що вони мають вчасно піти з роботи, перетворюючи їх на привидів.
Винний бренд 19 Crimes
У новій рекламній кампанії «A New Way to Chill» винного бренду 19 Crimes, що належить Snoop Dog, репер перетворився на екшн-фігурку. У ролику фігурка Snoop Dog чілить в басейні, а репер за кадром розповідає про свою щоденну зайнятість зйомками, рекламними колабораціями та активностями у метавсесвіті, але як тільки вій спробував нове вино Sauvignon Blanc під назвою Cali Blanc, він нарешті дозволив собі відпочинок у басейні.
«A New Way to Chill» є роботою рекламної агенції Observatory і дебютувала на лінійному телебаченні, YouTube та в соціальних мережах.
Екшн-фігурка є роботою художника Дена Чунга, відомого своїми скульптурами знаменитостей. Стиль Lil Snoop повністю повторює стиль Snoop Dog, аж до сонцезахисних окулярів, футболки та кросівок. Ця мініатюра створює додаткову розважальну складову до кампанії 19 Crimes.