Експорт збірних вантажів DSV
Вже більше року триває повномасштабна війна в Україні та, як би не було дивно, закриваючі певні двері, вона відкрила інші. Логістика експорту української продукції, для якої раніше активно використовувалось море, переорієнтувалась на перевезення автомобільними шляхами.
Основним ринком збуту українських товарів стали європейські держави та країни Європейського Союзу. Насправді, даний напрямок був і залишається ключовим, адже не лише продукція українських виробників, а й вся країна в цілому повинні рухатись у цьому векторі. А завдяки спеціальним привілеям Європейського Союзу для українського бізнесу, таких як скасування усіх мит, приєднання до системи спільного транзиту (NCTS) та укладення угоди про скасування дозволів на перевезення, більше 10 000 локальних компаній мають змогу у повному обсязі виконувати експортні замовлення.
Нинішня диверсифікація логістичних маршрутів не тільки розширила сухопутні транспортні коридори, а й збільшила об’єм експорту до ЄС. За статистикою Міністерства економіки України, до широкомасштабного вторгнення в Україну частка експорту в ЄС складала близько 41%, натомість за результатами 2022 року вона збільшилась до 63%. Українські товари найактивніше відправляються до Польщі – 24%, Румунії – 14%, Угорщини та Німеччини – відповідно по 8%, Італії та Іспанії – відповідно по 5%.
Отже, визначально стримуючим фактором залишається логістика, або, правильніше, можливості логістичних операторів. Нажаль, не всі гравці транспортного ринку змогли швидко пристосуватись до нинішніх змін та переформатувати свою операційну діяльність під поточні потреби українських клієнтів. Обмежена географія перевезень в Європі, нестача машин певної вантажопідйомності, високі ризики втрати або пошкодження вантажів під час транспортування та висока вартість автодоставки призвели до безвихідної ситуації, в якій опинилися українські постачальники. Ситуації, коли об’єктивно існує нагальна потреба в доставці зразків чи малих партій товарів в Європу, але немає впевненості, що вантаж таки дістанеться місця призначення, та ще й не за непідйомну вартість перевезення.
Логістичні провайдери, які націлені на збереження української економіки та швидке економічне відновлення країни, повинні оперативно адаптуватись і підлаштовуватись під умови сьогодення.
Маючи більше 20 років досвіду в організації міжнародних вантажних автоперевезень, розвинену мережу представництв та понад 250 терміналів в усіх країнах Європи, DSV в Україні розширює портфель послуг та надає стандартизований європейський сервіс із експорту збірних перевезень.
«Ми знаємо, що потрібно саме нашому стартаперу, виробнику чи дистриб’ютору. Тому, окрім забору вантажу від дверей відправника, оформлення Т1 в Європі та доставки до дверей одержувача в будь-яку країну Європи, ми врахували митне оформлення товарів для експорту виключно на терміналах DSV. Максимальний час, який відводимо на завантаження складає лише 30 хвилин, адже ми цінуємо час клієнтів і несемо відповідальність за ввірений нам вантаж. Щоденні рейси між європейськими складами, регулярні перевезення з України в Європу, фіксовані тарифи та персональний менеджер – це мінімум, який ми можемо запропонувати.
А для максимально рентабельної та оптимальної доставки збірних відправлень ми врахували максимальні критерії вантажів: до 4 європалет або 1,6 LDМ та вагою до 3000 кг, 240х120х220 см та до 1000 кг на одне місце», – розповідає прес-служба департаменту автодорожніх перевезень DSV.
З нагоди запуску сервісу, діє спеціальна пропозиція на перевезення збірних вантажів з України до Польщі, Німеччини, Італії при поданні заявки до 30 травня 2023 року включно.
Бажаєте дізнатись деталі? Звертайтесь за додатковою інформацією до фахівців DSV в Україні: sales-ua@dsv.com.