
Alviva Group виводить на ринок нову категорію хлібу


Компанія Deloitte в Україні запрошує на презентацію третього щорічного дослідження щодо споживацьких настроїв українців. Захід відбудеться 30 березня об 11:00 годині (за київським часом) у прямому ефірі на каналі Deloitte Ukraine в YouTube. Реєстрація вже відкрита.
Повномасштабне вторгнення кардинально змінило споживацькі настрої українців. Deloitte в Україні дослідив, що купували українці протягом 2022 року, як ставилися до компаній, які продовжують працювати в росії, скільки донатили на ЗСУ та на чому почали економити.
Дослідження презентує керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції Deloitte в Україні Олександр Ямпольський, Також у заході візьмуть участь представники компаній-лідерів українського рітейлу, які розкажуть, як їм вдалося тримати міцний тил, реорганізувати бізнес й адаптуватися до потреб споживачів в умовах війни. Окрім того, спікери поговорять про те, яким буде вітчизняний рітейл після перемоги України.
Серед підтверджених спікерів:
Коли: 30 березня об 11:00 годині (за київським часом).
Місце зустрічі: YouTube.
Участь у заході безкоштовна. Реєстрація обов’язкова й доступна за посиланням.
Якщо у вас виникли будь-які запитання щодо заходу, звертайтеся до Юлії Балаклеєнко (ybalakleienko@deloitte.ua).