У грузинській мережі супермаркетів 2Nabiji стартувала гейміфікована програма лояльності “Captains: All Aboard”, розроблена у партнерстві з Art Nation Loyalty

У грузинській мережі супермаркетів 2Nabiji стартувала гейміфікована програма лояльності “Captains: All Aboard”, розроблена у партнерстві з Art Nation Loyalty

23.02.2023 10:00
  1485
rau

Завдяки успiшному досвіду проведенню гейміфікованих акцій з доповненою реальністю, мережа 2Nabiji здобула імідж сучасних супермаркетів, близьких до сімейної аудиторії.

Понад 100 000 гравців у Грузії приєднались до гри, а рітейлеру вдалось сформувати ігрову спільноту та досягти високого рівня залученості, використовуючи омніканальну комунікацію.

2Nabiji послідовно впроваджують практики фіджитал (phygital (англ.) – поєднання фізичного середовища з цифровими технологіями) у маркетинг, тож постійно працюють зі зворотним зв’язком від клієнтів. Таким чином, отримавши запит на нову гру, 2Nabiji відповіли на нього запуском нової програми лояльності “Captains: All Aboard” («Капітани: Всі на борт!»). В основі розважальної програми – мобільний ігровий застосунок та колекційна гра на основі фішок, з відмінно розробленими оригінальними персонажами, приємною графікою та стрімким екшеном. В основі сюжету – морські пригоди, а переможець отримає легендарний титул “Капітана семи морів”.

Гейміфікована акція “Captains: All aboard!” реалізується у партнерстві з українською компанією Art Nation Loyalty.

Програма орієнтована на дітей від 6 до 14 років та фанатів мобільних ігор.

“Наш пріоритет – залучення нової аудиторії і формування іміджу сучасної мережі, близької молоді. Гейміфікована програма “Captains: All aboard!” з колекційною механікою вирішує ці завдання. Звісно, ми не могли не відреагувати на запит наших клієнтів про нові мобільні ігри. Це наша друга гейміфікована кампанія у партнерстві з Art Nation Loyalty. Продовжуємо дивувати наших клієнтів”, — говорить Нока Байндурашвілі (Noka Baindurashvili), маркетинг-директор мережі 2Nabiji.

“Дуже важливо відчувати свою аудиторію, її потреби і вподобання. Мережа 2Nabiji драйвить фанову ігрову атмосферу, реалізовуючи програми з фіджитал-складовими, що привабливі для молоді та сімей. На запит 2Nabiji про розважальну програму лояльності ми розробили веселу та динамічну кампанію, яка базується на перевіреній колекційній механікі й атмосфері змагання”, — зазначає генеральний продюсер компанії Art Nation Loyalty Едуард Ахрамович. 

За кожні 10 ларі, на які придбано товари у мережі 2Nabiji, можна отримати одну ігрову фішку Captains. Додаткові фішки доступні за покупку товарів партнерів акції. Також учасники акції можуть придбати яскраві тубуси для зберігання колекції фішок.

Кожна фішка Captains – це новий герой або можливість для покращення корабля для гри. Активувати фішки та грати можна, завантаживши на смартфон безкоштовний мобільний додаток Captains TCG.

Щоб зібрати всі 34 фішки та власну команду безстрашних підкорювачів морів потрібно здійснювати покупки в будь якому із 400 магазинів мережі 2Nabiji у Грузії. Детальні умови акції доступні на сайті рітейлера.

Найцікавіше чекає учасників акції попереду – мережа 2Nabiji оголосила про проведення турніру з цінними призами для переможців серед гравців Captains TCG.

Довідка. Art Nation Loyalty — продюсерська компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих програм для рітейлерів. Поєднуючи актуальні тренди, технології та ігрові механіки, компанія створює особливі моменти для покупців та додатковий прибуток для ритейлу. Серед клієнтів Art Nation Loyalty: АТБ (№1 в Україні), Magnum Cash & Carry (№1 в Казахстані), Корзинка (№1 в Узбекистані), Carrefour та інші лідери індустрії.

2Nabiji (2Набіджі) понад 12 років є одним з лідерів у сфері роздрібної торгівлі у Грузії. 2Nabiji — бренд, який прагне змінити досвід покупок й адаптуватися до побажань клієнтів. Компанія представлена 400 магазинами по всій Грузії, і це число постійно зростає.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку