
У Мукачеві відкрився перший McDonalds – у співпраці з АЗК ОККО


В спільноті ProCheese анонсували спільну освітню програму від ProCheese Академії та німецького виробника сирів з пліснявою Bergader, яка була створена для підтримки українських сирних професіоналів. Після завершення навчання ви дізнаєтеся більше про професію чизмонгера та перспективи розвитку для сирних експертів в Україні та закордоном.
Справжні сиромани, сиролюби, професіонали та знавці своєї справи давно вийшли за межі механізму “купи-продай-зароби”. Експерти сирної справи натомість:
Тож чи можливо за допомогою трьох вебінарів зробити сирну категорію більш прибутковою та дізнатися про перспективи розвитку експертів сирної справи в Україні та світі? Пропонуємо дослідити це питання крок за кроком разом з Наталією Кагадій, директоркою департаменту ProCheese Ardis Group.
Перш ніж перейти до питання, як стати сирним експертом, варто подивитися на іншу сторону медалі — споживачів сиру. Адже саме вони приймають остаточне рішення, чи варті чизмонгер, сирний сомельє чи магазин локальних сирів того, щоб повернутися до вас ще не раз.
Сервіс — це те, на що завжди звертає увагу український споживач, незалежно від зовнішніх обставин та особистої фінансової ситуації. Ба більше, повномасштабне вторгнення, вимушений виїзд за кордон та зниження рівня доходів вивели ставлення до сервісу на ще вищий рівень. Якість сервісу стала основним фактором прийняття рішень, адже:
Це стосується не лише сирного бізнесу, за таким принципом українці обирають супермаркети — “комфортніше” замість “ближче до дому”; кав’ярні — “затишне місце” замість “популярна мережа”; магазини одягу — не “масмаркет”, а “індивідуальне пошиття”. Споживачі обирають тих, хто робить для них більше, виходить за рамки звичного поняття про “клієнтський сервіс”.
Так, наші споживачі вибагливі до рівня послуг, і залишаються зазвичай з тими бізнесами, що здані подарувати WOW-ефект. Чотири поради, щоб побудувати довіру, показати експертність та закохати в себе людину:
Більше інформації, порад та рекомендацій дають експерти Оксана Чернова та Петер Трумпфгеллер на курсі. Детальна програма онлайн-вебінарів тут.
Ми говорили про сервіс як про якість наданих послуг покупцю. Однак це лиш вершина айсберга, кінцева точка. Насправді ж добре налагодити сервіс означає:
Всім цим процесам можливо і варто навчитися, щоб вивести свій бізнес, якість продукції та сервіс на новий рівень.
Тож згідно з потребою ринку, спільно з німецьким виробником сиру Bergader ми в ProCheese Академії розробили безкоштовний проект підтримки українських продавців сиру. І не тільки, адже курс буде корисний усім, хто займається сирною справою в Україні:
Своїми знаннями ділитимуться:
Оксана Чернова – суддя міжнародного конкурсу World Cheese Awards від України, тренерка в ProCheese Academy, дослідниця сирної культури з 10+ років досвіду.
Петер Трумпфгеллер – керівний директор компанії Бергадер, керівник відділу якості, відповідальний за інновації та R&D (дослідження та розробки).
Курс триватиме з 21 лютого по 7 березня. Програма складається з трьох вебінарів:
Всі лекції проходитимуть онлайн з можливістю перегляду матеріалу в записі. Ви зможете навчатися у зручний для вас час, однак радимо знайти можливість приєднатися до лекції онлайн, щоб відчути динаміку, атмосферу та мати можливість поставити питання експертам напряму.
Після успішного проходження курсу ви отримаєте сертифікат, що підтверджує ваші уміння:
Заповнюйте форму реєстрації на курс. Дайте Forbes шанс написати про вашу історію успіху!