Катерина Жураківська, БФК Gulliver: Тренд на просвітництво – як змінюється маркетинг ТРЦ
Директор з маркетингу БФК Gulliver Катерина Жураківська у своїй колонці розповіла про тренд на просвітництво та проведення соціальних проектів в ТРЦ.
В актуальних умовах торгово-розважальні центри продовжують залишатися місцем, де люди можуть не лише придбати все необхідне, але й відволіктися від суворої реальності.
Маркетинг ТРЦ = безпека і комфорт
Зараз, коли мова йде про вибір місця для шопінгу, вирішальними факторами залишаються безпека та комфорт. Без цих складових традиційні маркетингові активності просто не працюватимуть.
Питання безпеки. З початком повномасштабної війни першочерговою задачею стало забезпечення на території комплексу безпекової зони, де відвідувачі та працівники магазинів змогли б перечекати повітряну тривогу. В межах ТРЦ Gulliver таким місцем став паркінг на -1 та -3 поверхах. Базово розмістили на локації необхідну кількість місць для сидіння, питну воду, аптечку. Згодом наші food-орендарі почали пропонувати гостям гарячі напої та снеки. Намагаємося зробити перебування в укритті не тільки безпечним, але і затишним.
Згодом зона укриття стала справжньою event-локацією, де ми провели вже не одну подію – від теплих кінопоказів і зустрічі діток зі Святим Миколаєм до змагань «стронгменів» та навіть фестивалю бачати.
Питання комфорту. Наступним викликом для всіх стала загроза ймовірного блекауту. Торгово-розважальні комплекси, які оперативно забезпечили безперебійність роботи за рахунок резервного живлення, перетворилися на пункти незламності, де люди можуть зігрітися, підзарядити гаджети та провести час майже «як у звичайному житті». При цьому підключення до генераторів допомогло зберегти комфортні умови для здійснення шопінгу та можливість для орендарів працювати без вимушеної перерви за відсутності електропостачання.
Запит на сенси
Торгово-розважальні центри завжди були магнітом для залучення широкої аудиторії. Комплексний шопінг, яскраві вивіски, гучні події та активності – всі звикли до такої атмосфери у ТРЦ. Та зважаючи на обставини, розважальна та дозвільна функції трансформуються, з’являється нова складова – цінність. Важливо транслювати меседж, що життя продовжується, і є стільки всього, що можна відкривати для себе. Тому ми обрали вектор просвітництва в межах об’єкта комерційної нерухомості, сфокусувавшись на проведенні освітніх та культурних проектів. І новий концепт відгукується нашим гостям.
Започаткували лекторій, який зробили абсолютно безкоштовним для відвідувачів. Говоримо на різні теми – від української мови та культури до психології та здоров’я.
Почали активну співпрацю з музеями столиці. У партнерстві з Музеєм видатних діячів провели спільну виставку «Факти про відомих українців», показували 3D-моделі експонатів Музею історії міста Києва. 2 лютого відкрили проект «Дивовижний світ Любові Панченко» за підтримки Музею шістдесятництва. Таким чином популяризуємо культурні місця столиці та відкриваємо нове для широкої аудиторії.
В рамках мультимедійного шоу «Україна всесвіту», де окрім неймовірної візуальної складової, доносимо нові сенси: розповідаємо про «відомих невідомих» українців, вперше для масової аудиторії відкриваємо поняття софійності та даємо обґрунтовану відповідь на питання – у чому особливість українців.
Та більше, ми помітили, що сьогодні гостро відчувається дефіцит розваг для дітей та місць для сімейного дозвілля. Тому вже зовсім скоро анонсуємо унікальний інтерактивний музей науки, реалізований у партнерстві з Малою академією наук.
Простір торгово-розважального центру перетворюється на осередок цінностей, де можна безпечно здійснити покупки, у разі потреби «перебути» години домашнього блекауту та, зрештою, відкрити для себе нові сенси.