
Poland & CEE Retail Summit 2025: Головна бізнес-подія року для рітейлу та FMCG у Центральній і Східній Європі


Польські торговельно-розважальні центри фіксують збільшення відвідувачів завдяки біженцям з України, повідомила в четвер місцева газета Rzeczpospolita.
За даними маркетингової фірми Selectivv Data Tank, поляки відвідують ТРЦ все рідше – у грудні 2022 року зниження становило 1,2%. Але завдяки іноземцям кількість відвідувачів торговельних центрів збільшилася на 18,9% у порівнянні з минулим роком.
“У грудні відвідуваність ТЦ збільшилась, але це вплив виключно гостей з-за кордону. Поляки відвідують такі об’єкти все рідше”, – йдеться в публікації.
Частка українців серед відвідувачів польських ТРЦ збільшилася майже втричі та становить 18%. Для порівняння: частка поляків за рік скоротилася з 91,1% до 75,8%.
“Приїзд українських біженців позначився на багатьох сферах, зокрема на економічному житті. У рітейлі це означає, наприклад, розворот негативної тенденції з кількості відвідувачів ТЦ”, – заявив директор Selectivv Data Tank Марчін Августиняк.
Джерело – Ліга.Бізнес