В аптечному холдингу АНЦ – нові керівники напрямків маркетингу та e-commerce
Директором департаменту маркетингу призначена Тетяна Паценко, а департамент Digital & E-commerce очолив Дмитро Сартаков.
Тетяна Паценко, директор департаменту маркетингу
З першого січня департамент маркетинга аптечного холдингу АНЦ очолила Тетяна Паценко. Останні два роки Тетяна обіймала посаду директора з реклами та PR. Працює у фармацевтичному рітейлі більше 10 років, до роботи в АНЦ очолювала департамент маркетингу в ГК МедФармХолдинг.
На рахунку Тетяни успішно реалізовані проекти по ребрендінгу аптек АНЦ, оновлення комунікаційної стратегії холдингу та проведення всеукраїнських акцій, кейс яких було представлено на Effie Awards Ukraine у 2021. Першочергові завдання на новій посаді Тетяна бачить у зміцненні позиції мережі АНЦ, як лідера ринку, за рахунок підвищення ментальної доступності брендів компанії та збільшення клієнтського портфелю холдингу.
Дмитро Сартаков, директор департаменту Digital & E-commerce
На першому етапі роботи команди цифрової трансформації основним завданням в e-commerce був перезапуск на сучасній технологічній платформі з урахуванням контексту омніканальності: це не просто сайт, а платформа, що надає правильний користувацький досвід в будь-якій точці контакту – desktop, mobile, додатки Android та iOS, боти у Viber та Telegram, зовнішні інтеграції.
Наразі прийшов час від платформи та каналу продажів перейти до активно зростаючого бізнесу, що не тільки дає клієнтам додаткові можливості, але й сам створює значний обсяг нових клієнтів.
Для досягнення цієї мети в компанії об’єднали цифрових людей та бізнесменів у департамент Digital & E-commerce. Директором новоствореного департаменту призначено Дмитра Сартакова, котрий понад три роки очолював департамент цифрової трансформації.