Дослідження: якому алкоголю віддають перевагу чоловіки, а якому – жінки
Чому жінки і чоловіки в різному віці і настрої вибирають різний алкоголь, і які основні тенденції намітилися останнім часом у споживчих уподобаннях.
У багатьох українських споживачів є алкогольний напій, якому вони віддають перевагу перед усіма іншими. Однак час від часу, без усякої видимої причини, покупець раптом змінює свої уподобання і вибирає інший алкоголь. З іншого боку, часто споживачі роками купують один і той же напій. На смаки впливають вік, стать і навіть темперамент. Опитування показали кілька стійких тенденцій.
Споконвічно жіночі алкогольні напої
Згідно з опитуваннями, алкогольні уподобання жінок змінюються з віком. Так, молоді жінки у віці від 21 до 35 років віддають перевагу коктейлям на основі лікерів, шампанського і вермутів. Кращою «компанією» для таких напоїв вважаються фрукти. Жінки після 35 років обирають вино. Причому стримані і емоційно «холодні» дами купують білі вина, а яскраві і темпераментні – червоні.
Спиртні напої для чоловіків
Якщо важливі жінкам цікавий смак, подача і красиве оформлення пляшки, то з чоловіками, як правило, все набагато простіше. Представники сильної половини людства віддають перевагу міцним спиртним напоям: горілка, віскі, ром.
При цьому, в останні п’ять років спостерігається тенденція «розмивання» цих кордонів. Чоловіки починають цінувати тонкі винні букети, а емансиповані дівчата можуть запросто стати шанувальницям витриманого віскі.
Алкоголь для гурманів
Незалежно від того, до якої статі споживач належить, багато хто з них із задоволенням пробує елітні спиртні напої. Незважаючи на високу міцність, всі вони володіють благородним смаком і багатою історією. Більшість бачила їх у фільмах, читала в книгах або чула від знайомих:
- Кальвадос. Всі знайомі з творчістю Ремарка точно знають про цей напій. Кальвадос – продукт перегонки яблучного сидру, виробленого в Нормандії. Все, що вироблено за цією ж технологією, але за межами французького регіону, може називатися тільки яблучним бренді. Кальвадос – міцний напій, що містить 40-45% спирту, проте він сподобається не тільки чоловікам, але й жінкам, адже володіє тонким яблучним ароматом і приємним післясмаком.
- Бурбон. Офіційний напій США, який насправді є регіональним віскі. Його смакова відмінність пов’язана з тим, що у виробництві використовується не ячмінь, а кукурудза. Бурбон дуже популярний і в Україні. Найвідоміші марки: Jim Beam і Jack daniel’s.
- Кашаса. Маловідомий і дуже незвичайний алкоголь міцністю 40%. Кашасу виробляють в Бразилії з екстракту цукрового тростника та, в залежності від того, яку частину тростинного дистиляту використовують, поділяють на кашасу голови, кашасу серця і кашасу хвоста. Смак напою нагадує витриманий віскі або хороший коньяк, але має фруктовий аромат і легку насолоду.
- Піско. Міцний алкоголь, родом з Чилі та Перу, вироблений шляхом перегонки мускатного білого вина. Технологія виготовлення піско нагадує виготовлення бренді, за що цей напій часто називають «виноградний бренді». Міцність піско 30-45%, але смак тонкий і солодкуватий. Кращий перуанський піско – MostoVerde – має зеленуватий відтінок і вважається найдорожчим і благородним сортом.
- Шнапс. Німецький алкогольний напій для галасливих компаній. Об’єднує цілу групу алкоголю, який виробляється з рослинної сировини методом подвійної дистиляції. Самий смачний і популярний персиковий шнапс, менш відомі – виноградні, бананові, полуничні і навіть картопляні шнапси. Міцність – 30%, смак близький до горілки, але має фруктові нотки.
- Грапа. Італійський міцний алкоголь з виноградного спирту. Вміст спирту в грапі може бути дуже різним – від 30 до 65%! Італійці п’ють цей напій у двох варіантах: як алкогольну добавку до ранкової кави або дижестів після ситної вечері. Смак грапи залежить від сорту винограду, з якого вона зроблена. Може різнитися від ніжного фруктового до різкого кислуватого.
Придбати цей або інший імпортний алкоголь, а також якісні закуски до нього можна у магазині європейських товарів «Наполі», який спеціалізується на продажу європейських продуктів від топових виробників.
Матеріал публікується на правах реклами