Новини логістики та e-commerce: нові відділення Нова пошта у Польщі, відновлення роботи Rozetka в Херсоні, додаткові сервіси від маркетплейсу Алло та багато іншого
Нова пошта відкрила відділення у Гданську та Вроцлаві, точка видачі Rozetka відкрилася у звільненому Херсоні, маркетплейс Алло вводить кредитний ліміт на авансовий платіж, розширює можливості доставки та додає нові функції, як змінилися покупки українців в інтернеті – дані Promodo й Kantar Ukraine, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.
Нова пошта відкрила відділення у Гданську та Вроцлаві
Від 28 листопада українцям у Гданську та Вроцлаві доступні послуги Нова пошта. Усього компанія у Польщі відкрила вже 10 відділень Nova Post: у Варшаві, Кракові, Жешуві, Познані, Гданську та Вроцлаві. У кожному з них працюють українці, які можуть обслуговувати як українською, так і польською мовами.
Адреси нових відділень:
- Вроцлав: вул. Тшебницька, 50/1 А, 50-231, цифрова адреса 1/50
- Гданськ: вул. Ракочего, 30, 80-171, цифрова адреса 1/80
У відділеннях Nova Post доступні послуги пакування, відправлення в Україну та отримання посилок із України до 30 кг, термін доставки становить від п’яти днів. До кінця року Нова пошта планує відкрити ще сім поштових відділень у Польщі.
До ГК “Нова пошта” входять, зокрема, компанії Нова пошта, НП Логістик, NovaPay та Nova Poshta Global. Мережа налічує близько 10 000 відділень у всій Україні.
Nova Poshta Global почала доставляти посилки з інтернет-магазинів Чехії
Замовити товари можна через сервіс NP Shopping, а термін доставки складе від восьми робочих днів. Це вже дев’ята країна, з якої українці можуть купувати необхідні товари для дому, одяг популярних брендів та техніку, як-от Starlink, зарядні станції EcoFlow безпосередньо у чеських онлайн-магазинах, в яких немає прямої доставки в Україну. Доставку можна замовити на адресу, до будь-якого відділення або поштомату Нової пошти в Україні. Вартість доставки можна розрахувати самостійно за допомогою спеціального калькулятора на сайті NP Shopping. Відтепер для замовлень товарів українцям вже доступні онлайн-магазини із таких країн як США, Італія, Туреччина, Великобританія, Німеччина, Польща, Франція, Іспанія та Чехія.
Rozetka відновила роботу в Херсоні
23 листопада найбільший український онлайн-рітейлер відновив роботу першої точки видачі у звільненому Херсоні. Вона працює по вулиці Некрасова, 29. Тут можна отримати онлайн-замовлення, купити з вітрини товари для нагальних потреб: харчові продукти, спальники, павербанки, обігрівачі, плити та інше, приміряти речі у зручних примірочних, оплатити покупку карткою чи готівкою, повернути товар. А ще — підзарядити свої гаджети. Замовлення до точки видачі доставляють безплатно. Серед перших замовлень були ялинкові прикраси.
Окрім того, як повідомила на своїй Facebook сторінці спеціаліст з маркетингу Rozetka Олена Распутная, від початку повномасштабної війни Rozetka відновила роботу понад 270 точок видачі товарів у Києві, Харкові, Миколаєві, Одесі, Чернігові, Дніпрі та інших – загалом у 75 містах та населених пунктах. Серед нових точок варто відмітити нову точку видачі в Ірпені по вул. Мечникова,101Б у ЖК Синергія, а також відкриття першої Rozetka в Червонограді на вул. Богдана Хмельницького, 63 біля міського ринку.
Мережа магазинів техніки MOYO в Києві запустила видачу посилок на касі
З 12 грудня на касі магазину MOYO клієнти можуть отримати сплачену посилку до 10 кг та вартістю до 5000 грн. Наразі такі пункти видачі уже доступні в 12 магазинах Києва і планується розширення проекту по всій мережі MOYO в країні.
«Люди хочуть встигати більше між тривогами та блекаутами, а запит на доставку посилок постійно зростає. Тож, ми вирішили створити додаткову зручність для наших клієнтів: тепер в магазинах MOYO можна і техніку придбати, і посилки з Нова пошта отримати», — коментує директор MOYO Валентин Івакін.
Щоб отримати посилку з пункту видачі в MOYO потрібно:
- При замовленні товару в онлайн-магазинах вказувати номер пункту видачі
- Завчасно сплатити за доставку у мобільному додатку Нова пошта
- Вказати касиру магазину номер вашої посилки.
Це перший український технорітейлер, який став партнером Нова пошта й облаштував свої торгові точки для видачі посилок. Окрім того, частина магазинів МОУО вже перейшла на альтернативні джерела живлення, тому отримати посилку можна незалежно від графіків електропостачання.
Мережа магазинів АТБ запустила оновлений сайт
Новий офіційний сайт мережі АТБ об’єднав у собі дві платформи: головний сайт та інтернет-магазин. Оновлення торкнулися кожного розділу сайту та були основані на експертизі досвіду користування попередніми платформами. Відтепер на єдиному ресурсі АТБ користувачі мають змогу: робити замовлення товарів з доставкою та самовивозом з магазинів мережі, відстежувати статуси замовлень та корегувати їх в оновленому особистому кабінеті, замовляти сертифікати для покупок, користуватися розділом для партнерів (тендери, кабінет постачальника, розділ для рекламодавців та ін.). Також можна переглядати та відгукуватися на вакансії у розділі “кар’єра” переглядати спеціальні пропозиції по карті АТБ та слідкувати за акціями і новинами. В компанії підкреслюють, що наразі розвиток digital-сервісів – пріоритетний напрямок для АТБ.
Маркетплейс Алло впроваджує нові сервіси для продавців
Маркетплейс Алло вводить кредитний ліміт на авансовий платіж, розширює можливості доставки та додає нові розділи та функції в особистому кабінеті партнера. Це перш за все допоможе користувачам, які вже продають імпортні товари та продукти власного виробництва на маркетплейсі Алло. «З вересня кількість партнерів почала зростати, адже український рітейл шукає нові виходи до споживачів», – розповіли в компанії.
Зокрема кредитний ліміт доступний для продавців з високим рівнем реалізації замовлень. Вони можуть продовжувати працювати та продавати товари впродовж 72 годин з моменту, коли обнулився баланс в особистому кабінеті.
Також партнери Алло відтепер можуть доставляти товари своїм клієнтам через Укрпошта. Якщо раніше доставка здійснювалася за допомогою Нова пошта, то наразі продавці можуть вибирати, яким логістичним оператором доставляти замовлені на allo.ua товари. Про інші вдосконалені функції особистого кабінету, в якому працюють партнери, можна дізнатися тут.
Lacoste відкриває гейміфікований магазин у метапросторі
Французький модний бренд, найбільш відомий своїм логотипом у вигляді крокодила, відкриває свій перший в історії віртуальний магазин напередодні різдвяних свят. Lacoste використовує технологію розробника рішень віртуальної реальності для роздрібної торгівлі та моди Emperia для управління метапросторовим торговим середовищем, яке включає в себе елементи гейміфікації.
Спочатку покупці потрапляють у віртуальний шоу-рум з п’ятьма сезонними товарами, які можна придбати, з оглядом на 360 градусів. Друга віртуальна кімната пропонує функцію гейміфікації, яка дозволяє покупцям взаємодіяти з більшою кількістю товарів різдвяного асортименту. Третя і остання кімната в кінці магазину, закрита токенами, призначена виключно для VIP-клієнтів, які є членами спільноти Lacoste UNDW3 Web 3.0, що володіють NFT Lacoste. Для них Lacoste буде скидати віртуальні скриньки і щодня п’ять користувачів, вибрані випадковим чином, будуть вигравати призи.
Як змінився інтенет-шопінг під час війни
Агенція Promodo разом з Kantar Ukraine проаналізували: як змінювалися ключові показники електронної комерції у різних сегментах, у порівнянні з 2021-м. А також провели опитування щодо очікувань українців перед гарячим сезоном зимових розпродажів. Наразі 53% планують придбати товари на новорічному розпродажі, 53% — на різдвяному. Минулого року ці показники були такими: 71% планували придбати товари на новорічному розпродажі, 66% – на різдвяному та 64% – на Чорну п’ятницю.
У 2022-му сезонність відрізняється від минулорічної. Протягом року існує масовий попит на категорії, яким не властиво продаватися в ці періоди. Зараз, наприклад, в структурі попиту зʼявилися і продовжують набирати популярність автономні джерела живлення, павербанки, генератори, портативні електростанції, товари для обігріву. А от попит на традиційні для цього періоду категорії помітно зменшився. В регіональному аспекті помітно вирізняється Харківська область де із другої половини літа спостерігається помітне зростання як за кількістю користувачів, так і за доходом. Ніша зоотоварів — одна з найшвидших по відновленню, як за кількістю користувачів, так і за вартістю кліка.
Проте, якщо подивитися у доларовому еквіваленті, помітно сильне просідання середнього чека по всіх нішах, окрім електроніки — тут відсоток падіння незначний. Більше детально про це можна почитати тут.
Читайте також –