У листопаді українці більше купували техніки та знімали готівки на касах, меньше платили картками за їжу та ресторани

У листопаді українці більше купували техніки та знімали готівки на касах, меньше платили картками за їжу та ресторани

08.12.2022 01:10
  1444
Дарія Осіїк

У листопаді українці на 15% більше, ніж у жовтні, сплачували картками у мережі торгових терміналів ПриватБанку за покупку електроніки та побутової техніки. Про це повідомив член правління ПриватБанку з питань малого та середнього бізнесу Євген Заіграєв.

За його словами, відчутне зростання покупок техніки до 3,8 млрд грн зумовлено традиційним періодом розпродажів Чорної пʼятниці. Найбільш популярними товарами місяця стали павербанки та інша техніка для автономного енергозабезпечення.

Також у листопаді українці більше витрачали на пальне – оплати картками на АЗС у порівнянні з жовтнем зросли на 7,6% до 2,7 млрд грн, меньше витрачали з карток на їжу (-9,6%, 22,1 млрд грн), ліки (-4%, 3,1 млрд грн) і кафе та ресторани (-12,4%, 3,1 млрд грн).

В умовах перебоїв з постачанням електрики набирає популярності послуга зняття готівки на касі. За листопад через торгові термінали ПриватБанку українці отримали готівки на касах торгових точок на 43% більше у порівнянні з жовтнем на суму 2,3 млрд грн.

За останній місяць цією послугою скористалися майже 1,5 мільйона українців, середня сума отриманої готівки касах трохи перебільшує 1,5 тис грн.

Загалом через аварійні перебої з електрикою обсяги оплат покупок картками у листопаді були меншими, ніж у жовтні на 5,1% (51 млрд грн).

Нагадаємо, за тиждень знижок з 21 до 27 листопада українці придбали товарів через ПриватБанк на 11,4 млрд грн, а через термінали було здійснено понад 32 млн транзакцій.

ДжерелоDelo.ua

Читайте також – 

Відновлення на марші: скільки магазинів втратили провідні торговельні мережі України за 9 місяців війни (інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»

Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
time icon  
  146
Усі новини ринку