Мережа аптек Подорожник стала лідером серед фарм-рітлейлів у TikTok

Мережа аптек Подорожник стала лідером серед фарм-рітлейлів у TikTok

28.11.2022 08:30
  1889
rau

Навіть такий консервативний бізнес, як фармацевтика, вже остаточно освоївся на відносно молодій платформі TikTok. З кожним роком інвестиції у цей канал комунікації тільки ростуть. Серед представників фармацевтичного бізнесу є свої лідери з цікавими кейсами та форматами подачі матеріалів.

Наразі з найбільшим охопленням у ТікТок серед цього сегменту ринку став акаунт «Аптека Подорожник». Детально про особливості ведення українським рітейлом TikTok розповіла керівниця відділу зовнішніх комунікацій  мережі аптек Подорожник Ольга Гречко.

TikTok вважається переважно розважальною платформою. Тоді як фармацевтичний бізнес досить серйозна тема. Чи актуально такій сфері вести свою TikTok-сторінку?

– TikTok вже давно вийшов за межі виключно розважальної платформи. За даними дослідження Plusone активними користувачами цієї мережі є понад 12 млн українців і майже 7 з них – люди віком від 25 до 55+. TikTok вже зараз є  четвертою за популярністю соцмережею в Україні й продовжує активно нарощувати оберти. Тож не дивно, що представники різних сфер бізнесу вже активно використовують платформу як канал комунікації.

Свою сторінку у TikTok ми ведемо з травня 2022-го. За цей час здобули прихильність 95-титисячної аудиторії, що є найбільшим показником серед фармакологічних рітейлів.  Станом на кінець жовтня загальне охоплення наших відеороликів склало понад 20,5 млн переглядів, і продовжує зростати щодня. Тож ми впевнено рухаємось до того, щоб вийти на один рівень з загальнонаціональними рітейлами, які мають високі показники.

– Які особливості ведення TikTok у фармсфері ви можете виділити?

– Починаючи вести TikTok, потрібно не тільки розбиратись в алгоритмах платформи, а й добре вивчити свою аудиторію, спілкуватися з нею її мовою.

Ми намагаємося подавати складні фармакологічні теми просто і креативно. Ділимося корисними порадами через веселі життєві ситуації, які трапляються з кожним, розвінчуємо фармакологічні міфи. Тобто пропонуємо переважно науково-розважальний контент. Не забуваємо також слідкувати за трендами та адаптовувати їх під фарму.

Якщо говорити про особливості конкретно нашої сфери, то варто згадати про юридичний аспект. Ми пропонуємо клієнтам лікарські засоби, тож важливо наголошувати на тому, що не варто займатися самолікуванням і приймати препарати тільки за рецептом лікаря. Це також частина нашої просвітницької роботи.

– Які переваги надає TikTok-сторінка рітейлу?

– Перш за все, це впізнаваність бренду. Коли людина бачить аптеку у стрічці, то вона, ймовірніше, зверне на неї увагу офлайн. Також такі канали комунікацій формують лояльність до мережі, доносять її цінності легко і невимушено. Особливою рисою каналу «Аптека Подорожник» у TikTok є й те, що наші фармацевти є акторами та часто авторами контенту. Наприклад, Ольга Мироненкова вже є зіркою нашого каналу, її впізнають на вулиці, за нею стежать читачі в інших соцмережах, у неї є своя лояльна аудиторія. Однак не забуваймо, що Оля не просто тіктокерка, а чинна завідувачка однієї з наших аптек. Відповідно, Оля й інші фармацевти дають дійсно професійні поради, які можна застосувати в житті. Це реально цінний контент, який і цінує споживач.

Це, напевно, і подобається нашим глядачам. Якісний контент не тільки підвищує довіру, а й сприяє створенню дружніх стосунків між клієнтом і компанією. Ми пишаємося тим, що наші фармацевти тримають не тільки фармоборону країни, а й стають успішними блогерами, тіктокерами. Подорожник — лідер можливостей, і нам приємно розкривати таланти працівників та давати їм можливість розвиватися, рости, освоювати нові напрямки.

— Як бачите розвиток TikTok сторінки надалі?

– Наші показники ростуть на всіх онлайн-платформах, не тільки в TikTok. Аудиторія позитивно сприймає наш контент і голосує за нього лайками та переглядами.

Але ми все одно в постійному пошуку нових форматів, цікавих тем. Швидко реагуємо на запити аудиторії, адаптуємося під них. Досі існує міф, що TikTok — платформа виключно для молоді, проте це давно не так. Зріла аудиторія вже повністю освоїлася в онлайн-просторі, у нас дуже багато читачів поважного віку саме в TikTok. Крім того, ми спостерігаємо, що аудиторія аптек щороку молодшає, бо асортимент аптек — це не тільки ліки, а й косметика, засоби гігієни, товари для молоді та дітей. Відповідно, і фарм рітейлу необхідно рухатися за своєю аудиторією.  А хто, як не найбільша мережа аптек України «Подорожник» повинна очолити цей рух і задавати тренди?

АПТЕКА ПОДОРОЖНИК (@podorozhnyk.apteka) TikTok | Дивися найновіші відео користувача АПТЕКА ПОДОРОЖНИК у TikTok

Читайте також – 

Тарас Коляда, мережа аптек Подорожник: Наразі працює близько 1300 аптек по всій країні, окрім тимчасово окупованих регіонів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку