Через обстріли енергоінфраструктури попит на генератори зріс майже в 10 разів – Епіцентр

Через обстріли енергоінфраструктури попит на генератори зріс майже в 10 разів – Епіцентр

18.11.2022 01:15
  1859
Дарія Осіїк

За період з 10 жовтня по 10 листопада 2022 року українці купили майже в 10 разів більше генераторів, ніж за аналогічний період минулого року. Також суттєво зросли продажі павербанків, акумуляторів, інверторів та зарядних станцій. Про це свідчать дані одного з найбільших ритейлерів України – мережі торговельних центрів Епіцентр. 

За даними аналітичного відділу компанії, суттєвий сплеск попиту на зазначені групи товарів відбувся після масованих ракетних обстрілів української енергетичної інфраструктури, які розпочалися в середині жовтня та призвели до аварійних відключень електроенергії в більшості регіонів країни.

У результаті за період з 10 жовтня по 10 листопада 2022 року реалізація генераторів в мережі ТЦ Епіцентр зросла в 9,6 разів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. При цьому найпопулярнішими серед споживачів були бензинові генератори, доля яких в структурі продажів склала майже 82%. Частка дизельних генераторів за цей період дорівнювала 11%, а решта прийшлась на комбіновані та спеціальні агрегати.

Крім того, енергетична криза в Україні призвела до збільшення попиту на акумулятори, реалізація яких зросла більш ніж в 3 рази, та інвертори, що продавалися майже в 4 рази частіше, ніж в минулому році. Ще більша динаміка зростання продажів за вказаний період спостерігалася в категорії павербанків. Їхні продажі злетіли більш ніж в 16 разів.

Активно українці купували і портативні зарядні станції, реалізація яких з 10 жовтня по 10 листопада зросла в 2,5 рази в порівнянні з попереднім місяцем. “Це відносно нова для ринку товарна група, про яку покупець ще недостатньо обізнаний. По факту ж це аналог бензинового електрогенератора, який можна використовувати в квартирі та деякий час забезпечувати освітлення, заряджати гаджети або ж підтримувати роботу холодильника, котла, телевізора, роутера та іншої техніки. Скоріш за все, в умовах віялових відключень електроенергії у містах попит на цю товарну категорію продовжить зростати”, – говорить керівник департаменту “Споживча електроніка” мережі Епіцентр Денис Стіхін.

За його словами, через ажіотажний попит на портативні зарядні станції, компанія провела переговори з новими постачальниками і вже найближчим часом очікує на розширення асортименту в мережі ТЦ Епіцентр. В тому числі, компанія представить і абсолютно нові для світового ринку бренди, які тільки нещодавно були презентовані на міжнародних виставках.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що енергетична криза в Україні також спричинила зростання продажів газових балонів та туристичних плит, свічок, ліхтариків, батарейок, ламп на акумуляторах та інших подібних товарів.

Довідка. Епіцентр – лідер українського ринку ритейлу з повністю вітчизняними інвестиціями. Станом на початок листопада 2022 року мережа компанії об’єднувала 73 діючих торгових об’єкти під брендами Епіцентр та Нова Лінія в різних регіонах країни. Внаслідок бойових дій три ТЦ Епіцентр у Чернігові, Маріуполі та Бучі були повністю знищені. Ще частина торгових об’єктів була змушена припинити роботу через окупацію українських територій або близькість до зон бойових дій. Попри суттєві втрати компанія не тільки продовжує забезпечувати українців всіма необхідними товарами, але й активно допомагає країні. Загальна сума допомоги від компанії з початку широкомасштабного вторгнення в Україну же перевищила 400 млн грн.

 Читайте також – 

Новини DIY: Епіцентр, Агромат, IKEA, OnePrice, JYSK та Leroy Merlin Ukraine


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку