Вегетаріанська гілка KFC і годівнички біля ресторанів: зелена ініціатива для свідомих споживачів
Нещодавно бренд KFC долучився до світового тренду, запропонувавши в Україні повноцінну лінійку вегетаріанського меню....
03.01.2017 09:30Колонка керівника проектів Royenko Agency Анастасії Соломатіної.
Підводячи підсумки 2016 року, ми в Royenko Agency проаналізували: що відбувалося з маркетингом ТРЦ в Україні та за кордоном, і визначили 10 тенденцій і цікавих ідей “у них” і “у нас”, які залишаться актуальними і в 2017 році.
Click & Bricks: “цегляні” магазини активно тестують формати продажу онлайн. Підлаштовуючись під мобільність і переваги клієнта, ТРЦ пропонують їм замовити або забронювати товар в інтернеті, а потім забрати його в офлайн магазині. Інший варіант – прямо з сайту торгового центру перейти на сторінку інтернет-магазину і зробити традиційну онлайн-покупку. Таким чином, чином, ТРЦ генерує цільовий трафік в комплекс за відкладеної купівлею або отримує % від продажу, генеруючи купівельні ліди на сайт рітейлера.
Подієвий маркетинг. Багато вже перевірених заходів (концерти, фестивалі, ярмарки) і відносно нові (автограф-сесії, виставки сучасного мистецтва). Не так давно відбулася автограф-сесія Дмитра Монатіка в ТРЦ Gulliver – за дві години до початку там ніде було впасти яблуку. У майбутньому році виграють ТРЦ, які зможуть придумати принципово нові ідеї заходів і подій, з приставкою “wow”.
ТРЦ як публічний простір. ТРЦ стають місцями зустрічі аудиторії “по інтересам”. Спостерігається відкриття на території ТРЦ суспільно корисних некомерційних, але цікавих просторів: публічні бібліотеки, урбаністичні сади і навіть тимчасові городи-теплиці.
Food is new fashion. Цікаві food-формати пригортають не меншу увагу, ніж fashion-оператори. Торгові центри відкривають нові, в тому числі традиційно “вуличні” формати, адаптуючи їх під вимоги фудкорту ТЦ. Так, в ТЦ Globus в 2016 році було більше п’яти нових відкриттів на фудкорті, а також відбувся гучний запуск ресторану національної кухні “Остання Барикада”, який був визнаний кращим рестораном української кухні в 2016 році за версією ресторанної премії “Сіль”. Якісні фуд-оператори впливають як на імідж, так і на трафік ТЦ. Це видно на прикладі ЦУМ, де фуд-зона представлена сильними операторами Goodwine і Egersund, всередині яких працюють вже популярні серед аудиторії винні бари і суші-ресторани.
Шопінг як вид туристичного відпочинку. У році, що минає, запам’ятався також нестандартний рекламний хід Dubai Mall, який провів доволі масштабну рекламну кампанію, орієнтовану на дівчат по всьому світу (в тому числі з України) із закликом приїхати на фестиваль шопінгу в Дубаї.
Далі можна чекати нових ходів, покликаних підвищити ефективність та залучити увагу споживачів. Конкуренція не послаблюється ні на годину!
Читайте також –