Лілія Пришеленко, мережа аптек АНЦ: Відключення світла не завадить обслуговуванню клієнтів
Директор департаменту роздрібних продажів аптечної мережі АНЦ про адаптацію роботи аптек при відключенні світла, гордість за персонал, волонтерство та особисте джерело мотивації.
З початку жовтня росія атакує українську енергосистему. Через обстріли об’єктів критичної інфраструктури, всі жителі України щоденно стикаються з аварійним відключенням світла. Громадяни та бізнес адаптують своє життя до нових реалій. Свідоме енергозаощадження – наше сьогодення. Використовуючи усі наявні можливості, сучасні технології та спираючись на надійні плечі працівників, мережа аптек АНЦ продовжує працювати навіть при вимкненому світлі. Про нові виклики в інтерв’ю RAU розповіла директор департаменту роздрібних продажів мережі аптек АНЦ Лілія Пришеленко.
– Саме «болюче» питання: як на роботу мережі аптек АНЦ впливають часті та довготривалі відключення світла?
– Ми адаптували роботу з урахуванням зміни пікових годин. Змінився трафік клієнтопотоку. Не всі розуміють, що аптека працює при вимкненій вивісці. Ми спрямували основну роботу мінімізацію часу на оформлення, збір, видачу чека у світлий час доби та за наявності електропостачання, щоб забезпечити максимальну кількість клієнтів необхідними ліками.
– Як клієнт може розрахуватись за ліки? Немає світла – готуй готівку?
– Звісно, при відключенні світла, термінали не працюють. Але ми ж сучасна аптека. Зараз основним інструментом роботи є телефон. Клієнти завжди можуть розрахуватись через LiqPay. Додатково ми тестуємо безготівкову оплату, шляхом генерації QR-коду у додатку, подальшого його сканування клієнтом та проведення оплати.
– Зазвичай аптека має яскраві вивіски, гарно освітлений зал, багато приладів з великим споживанням енергії. Як вам вдається дотримуватись енергозаощадження і залишатись «помітними» для клієнтів?
– До енергозаощадження ми підійшли комплексно. Зменшуємо кількість увімкнених світильників у приміщеннях, обмежено використовуємо побутові прилади. Переводимо, де можливо, освітлення залів та вітрин на альтернативні джерела живлення. Частково аптеки вже забезпечені генераторамии та очікуємо постачання необхідних приладів.
– Загалом, під час війни, багато змінилось в організації, плануванні та координації персоналу?
– Так, з початком війни персонал став нашим найціннішим ресурсом. Частина людей виїхала за межі країни, рятуючи своїх дітей, прямо 24 лютого, тож по окремим містам була проблема в принципі відкрити аптеки. Ротації, перегляд графіків виходу та роботи аптек стали нашим щоденним викликом.
Завдяки нашим ІТ-спеціалістам ми налагодили канали прямих комунікацій, тому могли щоранку дізнаватися у кожного співробітника: “Чи все у нього добре?”, “Чи він в безпеці?”, “Чи готовий він сьогодні працювати” та інші. Особлива заслуга наших кураторів в цей період, оскільки вони залишалися на місцях і своїм прикладом показували, що місія фармацевта – надавати допомогу людям.
– А як ви могли б оцінити роботу персоналу протягом вісьмох місяців війни? Що здивувало вас, що стало відкриттям?
– Всі співробітники аптек, що продовжили працювати, а саме: завідувачі аптек, першостільники, приймальники товару та санітарки для мене справжні герої. Здивувало те що, основною мотивацією їх до роботи було забезпечення необхідними ліками клієнтів, а не їх власних заробітків.
До роботи аптек долучався й офіс, який працював поруч з аптеками.
– Чи займається мережа аптек АНЦ волонтерською діяльністю?
– Так, компанія активно підтримує ЗСУ та займається волонтерською діяльністю. З початку повномаштабного вторгнення АНЦ надала допомоги населенню та віськовим на суму більше 23 мільйонів гривень – це забезпечення необхідними ліками ЗСУ та українців на деокупованих територіях, партнерство з благодійними фондами Сергія Притули та “Разом для України”. Щоб забезпечити теплом військових, налагодили власне виробництво буржуйок і булер’янів, перша партія вже на передовій. Пишаюсь тим, що від початку війни в нашій компаній волонтерский та благодійний напрямок стали одними з ключових.
Читайте також –
В’ячеслав Сауц, мережа аптек АНЦ: Через війну ми втратили 20% бізнесу