Німецький план для Tarantino Family: що задумав новий власник

Німецький план для Tarantino Family: що задумав новий власник

27.10.2022 08:30
  1634
Костянтин Симоненко

Німецький бізнесмен Флоріан Боллен про придбання мережі Tarantino Family, подробиці реконструкції Житнього ринку та нові концепції для фуд-холів.

Цей матеріал доступний російською мовою

В інтерв’ю The Village Україна новий співвласник мережі ресторанів Tarantino Family Флоріан Боллен розповів про угоду з попередніми власниками ресторанної мережі, травневі обшуки в офісі компанії та плани на оновлення Житнього ринку. Нагадаємо, 19 вересня співвласник київської ресторанної компанії Tarantino Family (Murakami, Руккола, Буффаліно, Хачапурі та вино, La Fontana) Дмитро Федотенков заявив, що разом із партнером Сергієм Макаренком вийшов із бізнесу та передав керування мережею закладів німецькому підприємцю Флоріану Боллену. RAU приводить основні тези цієї бесіди.

Про концепцію пивних садів

Торговельні центри вже не працюють як концепція, стара концепція пабу також не працює. Тому основною метою є створення «мережі пивних садів (біргарденів) по всій Європі». Це такий собі центр для спільноти в центрі міста, у якому є пивний сад і є культурна функція. Тут можуть збиратися люди і це те, що було б прекрасно й для Києва, особливо враховуючи, що нині переживає місто. Наразі під брендом German Kraft Beer розвиваємо власне виробництво крафтового пива та низку закладів у Великій Британії та Німеччині. Робимо подібні проекти вже протягом п’яти років, маємо п’ять локацій у Лондоні.

Про придбання мережі Tarantino Family

Зважаючи на успішний досвід у Лондоні – певно, найбільш конкурентному ринку світу, коли йдеться про фуд-маркети, – ми подумали, що цю атмосферу й дух можна було б принести й в Україну.

Я вперше відвідав Україну три роки тому, тоді ж познайомилися з власниками Tarantino Family. Ми переглядали, як працюють українські броварні, а в Дмитра Федотенкова також була броварня.

Мушу сказати, що вони побудували феноменальний бізнес. Tarantino Family – це не ресторанна мережа в традиційному розумінні, це більше парасолькова торгова марка, назва програми лояльності. Це досить схоже на те, що робимо й ми. Ми також не бренд, ми не McDonald’s, де все таке саме, де можна просто купити франшизу. Ми створюємо заклади в різних локаціях для різних видів аудиторії. Це передусім про спільноту, про культуру й те, що допомагає місцевій громаді рости.

Наприклад, у проекті Житнього ринку для нас дуже-дуже важливо, щоб продовжили роботу торгові ряди, адже саме вони роблять це місце привабливим. І яку їжу ми б не готували, ми хочемо купувати якомога більше інгредієнтів від місцевих продавців. І, думаю, це перегукується з підходом Tarantino Family, де є різні концепції ресторанів, які адаптовані до різних локацій.

Про найближчі плани

Ми вже в процесі змін, ми робимо структуру більш зрозумілою, щоб питання власності ресторанів було більш прозорим. Ми є міжнародною компанією і хочемо, щоб усе було максимально прозоро й чисто, ми не можемо дозволити собі якісь каламутні речі. Наш пріоритет – прозорість у веденні бізнесу на 100%.

Наскільки мені відомо, Tarantino Family складається з 58 ресторанів. Усі наші заклади працюють в Київській області.

Мій інтерес у цьому проекті через його красу. Це моя мотивація. І травневі події (обшук в офіці Tarantino Family – прим. ред.) тут ні до чого. Це не мало нічого спільного з моїм рішенням увійти в цей проект. Ми уклали досить просту, зрозумілу угоду. Але ми провели due diligence, ми бачили, що там усе чисто і правильно. Я не маю причин думати, що там було щось не так.

У нас є команда, яка працює в різних країнах, допомагаючи будувати місцеві керівні команди. Урешті-решт у нас буде сильне місцеве керівництво, але так, у нас є різні фахівці з різними зонами відповідальності. Тому ми будемо пересуватися між Києвом, Лондоном, Німеччиною та Віднем.

Про новий Житній ринок

Ми збережемо ринок, його первісний характер і цей аспект залучення спільноти. А тоді ми додамо елементи фуд-холу та оновимо зовнішній простір, включно із садом. Ми перетворимо ринок на місце, де люди будуть хотіти проводити свій час. Починаючи від кави зранку і до обіду, увечері тут будуть вечері, люди будуть приходити, проводити час під живу музику та діджеїв. Також створимо куточок для дітей. Це буде рай на цілий день.

Як приклади можна назвати ринки Мадрида й Лісабона. Але, приміром, фуд-холи Time Out – це винятково про їжу. І цього недостатньо, як на мене. Людям потрібно щось більше, ніж просто їжа. Люди хочуть залишатися в таких місцях довше, ми хочемо, щоб вони насолоджувалися там культурою, насолоджувалися одне одним. Тож ми маємо на увазі багатовимірну версію фуд-маркетів версії 2.0, якщо хочете. У нас буде, певно, орієнтовно 20 кухонь, із яких можна буде обирати. На другому поверсі дуже багато невикористаного місця, чимало простору також на подвір’ї. Тож ми хочемо відкрити ринок, аби в ньому був певний елемент подорожі, щоб він не був одновимірним.

Було б неймовірно тупо руйнувати будівлю, тому що вона забезпечує характер цього місця. І ми хочемо зберегти цей характер. Тому йдеться тільки про ремонт: забезпечити, щоб не протікав дах, щоби нічого не іржавіло. Але ми не будемо змінювати будівлю. Вона і є цінністю місця, його характером та історією. І ми хочемо це зберегти.

Це буде поступовий процес, ми будемо відкривати проект у різних фазах упродовж певного часу. Поки ми розв’язуємо питання таймінгу та різні аспекти проекту. Але зміни ви побачите вже досить скоро. Утім, через ситуацію поки важко сказати точну дату запуску.

Читайте також –

Новим керуючим мережі ресторанів Tarantino Family призначено Флоріана Боллена


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку