Через обстріли Києва споживчий попит падає – інколи більше, ніж на 50%
Третій день, як російські окупаційні війська повернулися до терору киян і мешканців інших міст України. Рітейлери розповіли, які зміни в у продажах та споживчій поведінці фіксують.
Як розповідає НВ Бізнес, продажі всієї мережі торгових центрів Епіцентр з 10 до 17 жовтня впали на 6,5%, у Києві — на 10,4%, якщо порівняти з попереднім тижнем. Найбільше падіння спостерігали в перший день обстрілів, 10 жовтня. Попит у онлайн-магазину мережі впав майже на 48%, а у Києві — на 60%. У вівторок усе ще зберігалася негативна динаміка (приблизно мінус 20%), проте у середу до ракетних атак попит різко зріс як в Україні (5,4%), так і в Києві (15,4%) окремо.
Про негативні наслідки розповідають також в мережі аптек АНЦ. Після обстрілу кількість клієнтів в аптеках Солом’янського та Шевченківського районів знизилася. Виторг за тиждень, коли сталися обстріли, скоротився на 18% проти попереднього тижня. Подібну ситуацію фіксують також в ресторанній сфері. За спостереженнями директора компанії “Ресторанний консалтинг” Ольги Насонової, заклади у центральній частині міста недорахувалися 70% гостей. Натомість у спальних районах міста кількість відвідувачів скоротилася несуттєво — приблизно на 10%.
“Після обстрілу Києва відвідуваність ресторанів у центрі міста впала на 50% проти попереднього тижня. Деякі клієнти вирішили знову залишити столицю і пересидіти складні часи за кордоном”, – говорить співвласник мережі Pastateca Максим Храмов.
Результати роботи бізнесу найближчими місяцями залежатимуть від частоти обстрілів столиці. У таких ситуаціях споживачі не поспішають витрачати гроші та починають економити.
Читайте також
Лишились тільки двері: російська ракета повністю знищила магазин WineTime у Запоріжжі