Пшемислав Люткевич, LPP: Нова важка реальність змусила нас вживати швидких і рішучих заходів

Пшемислав Люткевич, LPP: Нова важка реальність змусила нас вживати швидких і рішучих заходів

21.10.2022 08:45
  1427
Дарія Осіїк

Віце-президент польского холдингу LPP, що розвиває популярні бренди Reserved, Cropp, House, Sinsay, Mohito, в інтерв’ю Commercial Property розповів як рітейлер працює в Україні під час війни.

LPP – компанія – власник модних брендів Reserved, Cropp, House, Sinsay, Mohito. Після повномасштабного вторгення рф в Україну, LPP, як і чимало інших міжнародних рітейлерів, тимчасово припиняла діяльність в нашій країні. З березня вона поступово відновлювала роботу магазинів. Як розповів віце-президент компанії LPP Пшемислав Люткевич в інтерв’ю виданню Commercial Property, станом на кінець серпня знову працювали 95 з 157 її торгових локацій в Україні. В частині з них неможливо відновити роботу через пошкодження чи руйнування. RAU пропонує ознайомитись з головними тезами цього інтерв’ю. 

Про відновлення роботи магазинів LPP в Україні

До 24 лютого 2022 року LPP мала мережу зі 157 магазинів в Україні, у штаті працювало майже 2000 співробітників. Після нападу росії наша компанія вирішила призупинити весь бізнес в Україні. Однак на прохання працівників і місцевої влади ми знову відкрили деякі з наших магазинів, переважно в західній частині країни. Це відбувалося за погодженням з місцевою владою, яка має найкраще розуміння фактичної ситуації.

Станом на кінець серпня 2022 року в Україні працювало 95 наших магазинів. Після невеликої перерви ми також відновили роботу інтернет-магазину.

Про заходи безпеки, запроваджені в магазинах LPP

І влада, і українські громадяни прагнуть повернутися до роботи та спробувати жити повсякденним, відносно нормальним життям у надзвичайно складних реаліях. Однак для LPP із самого початку війни в Україні пріоритетами були здоров’я та безпека співробітників та їхніх сімей. Звісно, у ситуації обстрілу міста ми рекомендуємо їм якомога швидше закрити магазин і піти в найближче укриття. Крім того, важливо, що рішення щодо відкриття торгової локації ухвалює директор LPP в Україні разом зі співробітниками. Ми нікого не змушуємо працювати – це вільний вибір кожного. Тому в наших відкритих магазинах працюють лише ті люди, які згодилися на це.

Про ефективність магазинів

Наші відкриті магазини дають людям можливість придбати необхідні товари та одяг. Особливо це важливо для тих, хто через війну вирішив покинути рідні домівки і взяв із собою лише найнеобхідніше. Нині попит спостерігається переважно на простий та повсякденний одяг і спідню білизну. Однак трафік і ефективність продажів нижчі, ніж до початку війни. Помітним є падіння продажів на кілька відсотків. Також це не найкращий час для реалізації модного одягу.

Про труднощі роботи у воєнний час

Ця нова важка реальність змусила нас вживати швидких і рішучих заходів і ухвалювати складні бізнес-рішення. Серед найбільших викликів є забезпечення безпеки українських співробітників. Крім того, ми маємо убезпечити активи компанії та впоратися з проблемами порушення ланцюгів постачання. Тож іще один виклик – це логістика та доставка товарів до магазинів.

Важко готуватися до бід, які приносить воєнний час. Це надзвичайно виняткова ситуація, однак пандемія коронавірусу навчила нас діяти та ухвалювати рішення для нашого бізнесу в період великих труднощів і невизначеності та вміло адаптуватися до поточних ринкових умов.

Про пошкоджені або знищені магазини компанії LPP

Нині в нас пошкоджено або повністю зруйновано 25 магазинів, у яких ми не можемо відновити торгівлю. Збитки – з урахуванням вартості будівництва цих локацій і товарів – становили близько 300 млн грн.

Опинившись у воєнних обставинах, нам вкрай важливо забезпечити безпеку співробітників і зберегти стабільність компанії. Наші поточні плани зосереджені на підтримці роботи 95 відкритих магазинів і організації безперервного постачання товарів. Подальший розвиток мережі в Україні буде можливим після закінчення війни. Сподіваємося, що це станеться якомога швидше. Ми віримо в перемогу України.

Про підтримку компанією LPP українських працівників та інших людей, які емігрували

Компанія LPP і фонд LPP Foundation підтримують людей, які постраждали від війни в Україні, з перших її днів. LPP Foundation направив 20 мільйонів злотих (понад 4 млн євро) для фінансової та гуманітарної допомоги. Фонд також виділив подарункові картки для купівлі одягу тим, хто його потребує, зокрема й на одяг брендів LPP.

Загалом ситуація весь час змінювалася та вимагала від нас гнучкого пристосування до поточних потреб тих, кому була необхідна допомога, тому ми постійно реагували на нові обставини.

Підтримку передусім надавали працівникам компанії та їхнім родичам. Людей, які вирішили приїхати до Польщі, забезпечували житлом, основними засобами гігієни. Також надавали медичну, психологічну та юридичну допомогу. У цьому нас також підтримують наші дочірні компанії у Словаччині, Румунії, Угорщині, Чехії, Литві та Німеччині. В межах допомоги LPP також пропонує юридичний супровід, який дає можливість працевлаштування в Польщі.

Про продаж російської дочірньої компанії RE TRADING китайському консорціуму

Договір про продаж російської дочірньої компанії вже підписаний. Транзакцію було завершено та фіналізовано, але все ще триває розрахунковий процес. Наш бізнес у росії охоплював майже 600 магазинів, на них припадало 20% від загального обороту компанії. Відповідно до повідомлення правління LPP, опублікованого 19 травня, наша компанія продала весь бізнес і закрила всі операції в країні-агресорі.

Читайте також – 

Огляд новин fashion-рітейлу: Adidas, H&M, LC Waikiki, LPP та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку