“Вимкнули вивіски та зовнішнє освітлення, вечеряємо при свічках”: як Сільпо зменшує споживання електроенергії
З 12 жовтня мережа супермаркетів Сільпо тимчасово відмовилася у пікові години від підсвічування вивісок, зовнішнього освітлення, бордів та сіті-лайтів всередині торгівельних залів. Крім того, у фуд-холах мережі, а також у кафе Boulangerie, ресторанах Escobar та Positano щодня з 17:00 вечеря гостей відбуваються виключно з запаленими свічками.
Про це RAU повідомила прес-служба мережі. “Ми вдячні усім ремонтникам, хто сьогодні лагодить обладнання, пошкоджене потужними ракетними обстрілами. Завдяки вам ми продовжуємо випікати хліб, заварювати каву, постачати смаколики. До стабілізації української енергосистеми обіцяємо зі свого боку економити на світлі, але точно не на світлих думках про наших енергетичних захисників. Це не перший виклик, який доведеться всім разом пройти, але і з ним ми впораємося спільними силами”, – розповіли в мережі.
Зазначимо, що Сільпо протягом тривалого часу дотримується стратегії сталого розвитку. Ще упродовж 2016-2018 років мережа перейшла у переважній частині супермаркетів на LED-освітлення. Це дозволило бути ощадливішими у споживанні електроенергії на 50-80%. Також у 2021 році Сільпо провела роботи по заміні люмінесцентних ламп холодильних меблів на LED. Завдяки цьому орієнтовний рівень економії сягнув 60%.
Іншим тематичним проектом компанії стало відкриття у 2020 році першого в Україні “зеленого” супермаркету Сільпо Re Cycling у селі Софіївська Борщагівка Київської області. Цей магазин наразі є єдиним магазином в Україні, який пройшов сертифікацію зеленого будівництва BREEAM. У Сільпо Re Cycling реалізовані такі «зелені» рішення: геотермальне опалення і кондиціонування, сонячна електростанція на даху, холодильні установки без фреону, зовнішнє освітлення від сонячної енергії, система рекуперації тепла від холодильного обладнання для підготовки гарячої води. За 2021 рік сонячна електростанція на даху будівлі у 2021 році згенерувала 222 500 кВт/год електроенергії, що використав супермаркет для своєї роботи.
Читайте також
Катерина Огуряєва, Сільпо: Вижати максимум з кожної гривні, залишаючись на території бренду