
Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)


Менше двох тижнів залишилось до найавторитетнішої маркетингової події – 15 Українського маркетинг-форуму. Вже 3–4 жовтня маркетингова спільнота збереться в Києві та онлайн, щоб поговорити про те, як суспільство та бізнес справляються з найбільшими викликами в сучасній історії України. Генеральний спонсор події – digital-агентство Ланет CLICK.
Незламні – це слово найкраще характеризує українську націю під час війни, і саме зараз народжуються маркетингові історії неймовірної життєстійкості українських компаній. Саме тому ключова тема 2022 року – «Незламні: маркетингові історії неймовірної стійкості». Ви почуєте про поступову адаптацію бізнесів до обмежень воєнної економіки, наступні великі виклики для маркетингу і про передумови для створення українського економічного дива після війни.
Кейси своїх компаній під час події розкриють Ігор Блистів, маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех», Валерія Толочина, маркетинг-директор MEGOGO, Катерина Огуряєва, директор з маркетингу Сільпо, Марія Назаренко, керівниця з маркетингу та е-сommerce Comfy, Ганна Швед, директор з маркетингу мережі Добробут, Ксенія Сікорська, маркетинг-директор ПУМБ, Олена Плахова, директор з управління репутацією Нова пошта, а також Олександр Шевченко, керівник з комунікацій пасажирського напрямку Укрзалізниці.
Свіжими дослідженнями української аудиторії ексклюзивно для Українського маркетинг-форума поділяться Анна Ільєнко, Sales & Development Director Gradus Research, Наталя Бухалова, власниця та директор UMG та Тетяна Жолуденко, директор компанії Medical Data Management.
Окремий блок буде присвячений перспективам виходу українських компаній на міжнародні ринки. Учасники події почують поради від Андрія Федоріва, засновника та СЕO Fedoriv Group, Юрія Синиці, засновника та СЕО COLLAR Company, Сергія Кості, маркетинг-директора Bolt у країнах Східної Європи, а також Антона Авринського, засновника HealthTech-сервісу Liki24.com.
Про чортову дюжину правил комунікації бренду під час війни розповість Альона Тараненко, бренд-стратег, спеціаліст з бренд-комунікацій та створення стратегій брендів особистостей. Нові комунікаційні та рекламні стратегії обговорюватимемо з Сергієм Маликом, співзасновником і креативним директором ANGRY agency та з Ігорем Фінашкіним, засновником та креативним директором IAMIDEA.
Дискусії форума будуть присвячені найбільш важливим викликам:
Загалом на події виступить понад 40 спікерів – експертів з маркетингу, комунікацій та стратегії. Приєднуйтесь до форуму незламних 3–4 жовтня!
Деталі та реєстрація: https://bit.ly/3UwNN6A
Український маркетинг-форум — головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра і аналізує вивчені уроки. Організатор Українського маркетинг-форуму — компанія IdeasFirst.