Новим маркетинг-директором національної мережі Аптека Доброго дня стала Анна Романова
12.09.2022 08:15
2100
Дарія Осіїк
До цього призначення Анна Романова очолювала маркетинг в ТАСКОМБАНК. Її професійний досвід складає понад 20 років, у портфоліо Анни — управлінські посади у компаніях Socar, Фуршет та інші.
У портфоліо Анни є кейси: створення маркетингових стратегій та запуск рекламних та PR-кампаній, реалізація масштабних всеукраїнських та регіональних комплексних проектів.
«Ми дуже раді, що Анна приєдналася до нашої команди. Український ринок аптечного рітейлу дає нам багато можливостей і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Анна допоможе переосмислити підходи у сервісах і комунікаціях з клієнтами», — прокоментувала призначення СЕО мережі Аптека Доброго Дня Оксана Кириченко.
Читайте також –
Поділіться цією новиною в соціальних мережах
Читайте також
Мережа супермаркетів Сільпо повертає можливість пришвидшення доставки. Відтепер гості мережі можуть скоротити час...
340
Перехідний формат: як ритейлери змінюють концепцію торгівлі аби бути ближчими до споживача
Пандемія та повномасштабна війна суттєво вплинули на бізнес моделі багатьох ритейлерів із різних сегментів. RAU зібрала...
164
Нові управлінські призначення в групі компаній DVL
Група компаній DVL (Датагруп-Volia-lifecell) продовжує зміцнювати свою управлінську команду та оголошує про низку ключових...
105