Соціальна ініціатива Arricano в ТРК «Проспект» до дня Святого Миколая

Соціальна ініціатива Arricano в ТРК «Проспект» до дня Святого Миколая

21.12.2016 02:35
  621
Ukrainian Retail Association

17-18 грудня 2016 року Arricano реалізувала благодійний проект «Міняй старі речі на нові».

Всі бажаючі могли принести в ТРК «Проспект» (Київ) добротні теплі речі, які вже не носять, щоб передати їх тим людям, хто потребує.

«Бажання допомагати іншим людям – це потреба, яку важливо реалізовувати кожній людині, – відзначають в команді департаменту маркетингу компанії Arricano, – соціальна ініціатива до дня Святого Миколая – це проект, який об’єднав всіх бажаючих зробити маленьке диво у новорічно-різдвяний період».

Учасниками благодійної акції стали звичайні люди, охочі допомогти нужденним, орендарі ТРК «Проспект», які надали спеціальні купони номіналом 100, 200 і 300 гривень на покупки у своїх магазинах в подяку за участь у проекті всім, хто приніс одяг; фонд «Соціальне партнерство», який передасть одяг нужденним людям, і Arricano, ініціатор проекту, компанія, що управляє торговим центром «Проспект».

Учасники проекту “Міняй старі речі на нові” раді тому, що вийшла масштабна соціальна акція. Двадцятиметрова черга на стійку передачі одягу – свідчення необхідності й важливості таких проектів. Наталя Дмитренко, директор з маркетингу компанії Arricano, зазначає: «Коли до 13:30 в перший день акції прийшло понад 400 осіб, стояла черга і волонтери з «Соціального партнерства» приймали в середньому 2 людини у хвилину, стало очевидно, що ми робимо щось важливе. Ми запропонували формат, коли бажання людей віддавати тим, хто потребує, реалізувалося. І це викликає гордість і вдячність. Гордість за проект. Подяку людям, всім учасникам, партнерам».

Думку Наталії поділяють партнери проекту, які надали купони на нові покупки.

Євгенія Антонова, маркетинг-менеджер мережі магазинів Butlers, який надав 200 купонів, відзначає актуальність емоційної підтримки нужденних, яку несе соціальна ініціатива Arricano: «Це дуже важливий проект, особливо в контексті подій останніх років, коли допомога стає дуже важливою підтримкою та вносить позитивний сенс в такий потрібний соціальний проект. Іншого подібного благодійного проекту, який би проводили в рітейлі, я не знаю. Під Новий рік всім хочеться робити більше добра. Ми готові брати участь у таких проектах, які дарують тепло і турботу».

Світлана Циганок, маркетинг-менеджер бренду Camel Active, який надав 200 купонів, виділяє активну участь звичайних людей у благодійному проекті. «Напередодні свят збільшується бажання допомагати, виникає бажання зробити маленьке диво, – каже Світлана, – Підтримати це бажання важливо для нашого бренду, тому ми із задоволенням стали учасниками благодійного проекту, в якому ті, кому необхідний теплий одяг, отримають до Нового року цю допомогу і підтримку».

Бажання зробити маленьке диво характерне для людей різного віку, статі і соціальних груп, про що свідчила різноманітна і різнорідна черга «міняючих старий одяг на новий». Тут можна було зустріти – дітей, чоловіків і жінок, поодинці і сім’ями, дорослих і молодих. І, слід зазначити, що деякі люди купони не брали, а просто віддали речі.

Станіслава, учасниця проекту «Міняй старі речі на нові», пенсіонер, згадує: «Сама не раз потрапляла в ситуацію, коли було складно. Тому вважаю, що потрібно допомагати, якщо можеш. Моя дочка, наприклад, багато років передає одяг, з якої виросла дитина, в дитячий будинок. Я теж можу допомогти. Вразило, що багато мішків вивозили з тим, що люди приносили».

Олександр, бренд-менеджер, який приніс теплі речі, відзначає: «У наш час деяким людям складно купити речі, кошти йдуть на купівлю їжі та комунальні платежі. Тому, якщо можеш допомагати, – допомагай. Благодійність – це бажання допомогти тим, хто цього потребує, це небайдужість. З малого віку дитина повинна бути навчена ділитися. Коли є такі організовані благодійні акції, я беру участь. Це бажання йде зсередини».

«Ця акція зробила нас усіх трохи добрішими», – ділитися емоціями Валентина, мама трьох дітей, учасниця проекту, яка зазначила, що біля пункту здачі речей всі були спокійними, добрими і трохи урочистими.

Підсумок благодійного проекту вийшов вражаючим. 39 днів підготовки проекту, 24 години «обміну старих речей на нові», більше 5 тисяч купонів, тисячі людей, для яких світ стане трохи добрішим. Олена Поліщук, Президент фонду «Соціальне партнерство» повідомила, що учасниками соціального проекту було передано більше 15 000 речей.

Тільки допомагаючи тим, хто потребує, можна створювати комфортне життя у нас в країні – переконаний Михайло Меркулов, CEO Arricano: «Мотивувати людей ділитися тим, що не потрібно, віддавати те, що можеш віддати, ініціювати соціальні проекти і залучати до них людей – важливо для соціально-відповідального бізнесу. У комплексних соціальних проектах зростає відповідальність за майбутнє».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку