Як війна змінила правила ведення бізнесу в Україні. Історія компанії Reima

Як війна змінила правила ведення бізнесу в Україні. Історія компанії Reima

19.07.2022 08:45
  1434
rau

24 лютого змінилося не лише життя кожного українця, а й реалії українського бізнесу. Комусь довелось завершити свою діяльність, а фінському бренду Reima, який понад 77 років спеціалізується на виробництві функціонального дитячого одягу, взуття та аксесуарів – вчитися працювати в нових реаліях.

Мало хто знає, що 65% міжнародного обсягу компанії Reima складав російський ринок. Деякі технологічні зміни у пошитті одягу та взуття вносились саме з урахуванням потреб цього найбільшого у світі споживача. Та попри такий тісний зв’язок, з початком війни в Україні Reima рішуче засудила збройну агресію росії та без вагань припинила свою діяльність у країні-терористі: як у власній роздрібній мережі та онлайн-магазині, так і в форматі співпраці з партнерами.

Разом з тим український дистриб’ютор продукції бренду в Україні, торговий дім Shiko отримав повну підтримку від фінів. До війни компанія Shiko мала 17 магазинів у 5 містах і продовжувала нарощувати об’єми продажів і водночас здобувати прихильність українських користувачів за високу якість продукції. Перспективи подальшого розвитку були дуже великими.

В перші місяці війни Reima в Україні зазнала великих втрат. Склад в Гостомелі, де зберігався основні товарні запаси, і куди тільки прийшли контейнери з новою весняною колекцією, був зруйнований вщент.

Разом з тим зазнали руйнувань п’ять магазинів у Києві (ТРЦ Retroville та ТРЦ Lavina Mall), Харкові (ТРЦ Nikolsky та ТРЦ Караван), Одесі (ТРЦ Riviera). Це були дуже потужні демотивуючі удари по бізнесу. Проте, разом з тим, чітка позиція на підтримку України від фінів і численні відгуки користувачів бренду про те, наскільки одяг Reima допоміг їм пережити складні переїзди і ночівлі у бомбосховищах, мотивувала команду відновлювати роботу.

Так, попри значні фінансові втрати, було прийняте рішення підтримати українські родини і дати знижку від 30% на весь товар, що уцілів, окрім нової весняно-літньої колекції SS22. В свою чергу Reima в Фінляндії надала разові промокоди -50% та безкоштовну доставку Європою при замовленні на офіційному сайті та сумісно з UNICEF підтримувала українських біженців в Польщі безкоштовним дитячим одягом.

З перших днів відновлення роботи сайту reima.ua, стало зрозуміло, що попит на якісний функціональний одяг є, адже кожна родина намагається максимально покращити життя своїх дітей і не турбуватися принаймні за захист від негоди. Тому, станом на зараз, компанія не лише пропонує придбати товари з наявних залишків, а й готується презентувати нову осінньо-зимову колекцію, перші поставки якої, попри всі логістичні складнощі, приїдуть в Україну вже в середині серпня. Це була і буде складка кропітка робота команди Reima в Україні, але це те, що зараз повинен робити кожен бізнес в своїй сфері: відновлювати роботу, налагоджувати зв’язки, підтримувати економіку. Не існує задач, які не можна розв’язати і труднощів, які не можна подолати. Про це свідчать успіхи українських військових на передовій, а робота бізнесу в тилу – це теж боротьба, в якій кожен може зробити свій внесок в спільну перемогу.

Читайте також –

Допомога з тилу: як торговельні мережі заходу України допомогають наближати перемогу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку