Дослідження Nielsen: які товари преміум-сегменту готові купувати українці

Дослідження Nielsen: які товари преміум-сегменту готові купувати українці

20.12.2016 01:27
  1811
Виктор Нагорский

За даними Nielsen 60% українських споживачів згодні, що преміальний товар – це якість і висока ціна, 61% пов’язує преміум товар з висококласним споживчим досвідом.

такі результати показало споживче дослідження Nielsen Premiumization, метою якого було зрозуміти, що для споживача в 63 країнах світу означає «преміальний товар», чи готовий він платити за нього більше і чи може собі його дозволити.

Смак гарного життя не тільки для заможних

За визначенням Nielsen товари преміум сегменту – це продукти, вартість яких як мінімум на 20% дорожча за середню ціну цієї категорії.

Для глобального і для українського споживача преміальність полягає не тільки в ціні. Більше половини споживачів в Україні (60% і 61%) стверджують, що преміальний продукт – це якість товару, висока ціна і хороший досвід. В інших регіонах споживачі згадують високу функціональність (45% в США), дизайн і стиль (43% і 45% в Туреччині і в Сербії), довіру до торгової марки (61% у В’єтнамі), як обов’язкові елементи, притаманні преміальному бренду або товару.

За словами генерального директора Nielsen в Україні та Білорусі Тетяни Безсмертної, прихильність до цінностей бренда як і раніше особливо важлива для споживачів в країнах з економікою, що розвивається з практичних і емоційних міркувань.

Споживач тягнеться до тих брендів, які довели свій успіх на ринку. А бренд, якому довіряють, дає гарантію якості його товару навіть тим, у кого бюджет обмежений», – пояснює Безсмертна.

Прагнення до статусу також відображається в результатах дослідження Nielsen: 52% глобальних споживачів стверджують, що купівля товарів преміум класу допомагає відчувати себе впевнено і добре. Найбільший показник емоційного ефекту, пов’язаного зі статусом і високим становищем, спостерігається в Індії (78%) і Китаї (66%). У країнах західної Європи, де споживач більш раціональний, елемент статусності грає роль лише для 28% респондентів.

На що споживач готовий розщедритися

Кожна категорія має потенціал розвитку преміальних товарів в тій чи іншій мірі, проте результати дослідження приводять до одного висновку: глобальний споживач готовий платити більше за преміальні товари широкого споживання, електроніку і одяг. Топ п’ять категорій, за які український споживач готовий був би платити більшу ціну за преміальність, включає в себе м’ясо і морепродукти, кава і чай, одяг, молочні продукти і засоби по догляду за волоссям.

 

Витрачаємо вільно або затягуємо пасок

Потенційна готовність витрачати не завжди збігається з реальною фінансовою спроможністю споживача. Особливо це помітно в країнах, що розвиваються, але навіть тут на рівні регіонів і країн відповіді респондентів щодо свого фінансового становища відрізняються. Так, у В’єтнамі (82%) і Індонезії (74%), де доходи населення зросли за останні п’ять років, стверджують, що їх фінансове становище покращилося. У Китаї 72% і в Індії 78% споживачів сказали, що їх  добробут став кращим, ніж п’ять років тому. У країнах з розвиненою економікою, наприклад, країнах Західної Європи, заяви споживачів менш оптимістичні – тільки для 30% становище їх фінансів покращилося, для 34% – воно стало гірше.

Якщо говорити про Україну, то більше половини українських споживачів (60%) не бачать покращень у своєму фінансовому становищі і 75% в Україні говорять, що можуть дозволити собі купити тільки товари першої необхідності для себе і для будинку.

«Споживчий апетит на преміальні бренди простежується у всіх країнах незалежно від розміру гаманця. Виробникам, які хочуть інвестувати в розвиток преміум сегменту важливо розуміти, що «преміальний світ» живе своїми цінностями і світоглядом, преміальні товари споживають люди з певного соціального середовища з певним фінансовим достатком. Тому що в кінцевому підсумку преміальний бренд або товар – це стиль життя людини, яка його споживає», – резюмує Тетяна Безсмертна.

Читайте також –

Юрій Ліщук, Nielsen: Персоналізація і розуміння покупця – майбутнє рітейлу


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  834
Усі новини ринку