Огляд новин fashion-рітейлу: LPP, H&M, Територія min, VOVK, Arber

Огляд новин fashion-рітейлу: LPP, H&M, Територія min, VOVK, Arber

05.07.2022 08:45
  2827
Дарія Осіїк

Поновлення роботи магазинів Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay, втрати бренду H&M, нові магазини Території min, Vovk та Arber.

LPP Group 

25 червня магазини Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay повернулися до роботи в столичних ТРЦ Dream, Respublika Park і SkyMall. Про це стало відомо з соцмереж торгово-розважальних центрів. В Respublika Park бренди, що входять до польської fashion-групи LPP, представлені з момента ввода його в експлуатацію в кінці минулого року. Серед них Reserved (2699 кв. м), Sinsay (1602,1 кв. м), Cropp (785,6 кв. м), House (742,8 кв. м), Mohito (615,2 кв. м). Також рітейлер відновлює роботу в ТРЦ Dream: у Yellow повертаються в цей день Cropp і House, у Berry – Sinsay. Нагадаємо, LPP Group працює в 25 країнах. Щорічно компанія продає 259 млн одиниць одягу.

З 30 березня всі магазини LPP припинили роботу на російському ринку. А у травні рітейлер продав 500 своїх магазинів в рф консорціуму інвесторів із Китаю. Суму угоди сторони не розголошують. Новий власник не отримає права на використання товарних знаків та брендів, що належали LPP, але зможе продавати всі товари, що належать російському підрозділу рітейлера. Найближчим часом відбудеться відкриття перших магазинів під управлінням нових власників. Під якою вивіскою – поки невідомо.

LPP стала однією з перших компаній, що оголосили про зупинення операційної діяльності на російському ринку ще наприкінці лютого. У квітні стало відомо про намір рітейлера остаточно піти з ринку та продати всі свої активи. У росії польська компанія керувала більш ніж 500 магазинами під брендами Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay.

H&M 

Шведський бренд втратив свій перший та головний моностор в Китаї. Флагманський магазин у Шанхаї був одним із найбільших моносторів у світовій мережі. Причини, які спонукали фешн-гіганта H&M відмовитися від об’єкта – падіння купівельного попиту та бойкот мережі з боку споживачів Піднебесної.

Компанія H&M відчула на собі наслідки конфронтації з китайськими споживачами через відмову у використанні синьцзянської бавовни. Після заяви про рішення виключити продукцію із власного виробництва H&M зіткнулася з критикою та закликами бойкотувати продукцію на ринку.

Водночас, від падіння споживчої активності в одному з головних мегаполісів Азії страждають й інші бренди, оскільки мешканці неохоче повертаються до молів після карантину. Серед світових брендів, які відмовилися від синьцзянської бавовни, і зіткнулися з хвилею бойкоту, також опинилися Zara, Nike та Adidas. Щодо H&M, то продукція шведського бренду також зникла з продажу на найбільших китайських маркетплейсах. 

Загалом шведський fasion рітейлер переживає не найкращі часи. Після виходу з ринків росії та білорусі, а також призупинення роботи в Україні, мережа магазинів H&M втратила перспективний прибуток у розмірі понад $22 млн, а її продажі у Східній Європі впали на 22%.

Продажі в магазинах в Україні були призупинені з 24 лютого, у росії та білорусі — з 2 березня. Наприкінці травня загальна вартість активів H&M в цьому регіоні оцінюється в 4,4 млрд крон. У трьох країнах закрито 181 магазин, штат працівників становить близько 7500 людей.

Дохід H&M у звітному кварталі збільшився на 17% і становив 54,5 млрд шведських крон. Чистий прибуток становив 3,68 млрд крон порівняно з 2,77 млрд крон за той самий період попереднього фінансового року. Усі регіони показали зростання, лише у Східній Європі продажі впали на 22%.

Наприкінці червня H&M почала скорочувати кількість роздрібних магазинів в рф.

Територія min

В кінці травня мережа Територія min відкрила новий магазин у Івано-Франківську за адресою вул. Дністровська 26, навпроти Центрального ринку. А 4 червня відбулося свято відкриття. Це перший магазин Територія min на Західній Україні. Зазвичай площа магазинів Територія min 2000-3000 кв. м, на яких можна знайти все потрібне для сім’ї в одному місці – одяг, взуття, іграшки, товари для дому та відпочинку. 

А загальна площа нового магазину в Івано-Франківську складає лише 1000 кв. м. Для мережі Територія min це замалий формат, проте, для Івано-Франківська – це дуже великий магазин і аналогічних у місті немає.

VOVK

Українська мережа жіночого одягу VOVK 11 червня відкрила новий магазин у Мукачево за адресою вулиця Валанберга, 1. На честь відкриття в магазині діяла знижка у 20% на всю колекцію.

А 15 червня бренд відкрив двері своєї студії в ТРЦ Retroville, в який 21 березня потрапила ворожа ракета. Наразі це магазин працює у звичному режимі з 10:00 до 19:00. 

Arber

2 липня відкрився оновлений магазин Arber в київському ТРЦ SkyMall (проспект Романа Шухевича, 2 Т) на другому поверсі. Цей магазин має більшу площу та ще більший асортимент жіночого та чоловічого одягу з актуальної колекції.

Читайте також –

Огляд sport & outdoor: Nike, Decathlon, Athletics, Go Sport та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

time icon  
  305
Усі новини ринку