ISEI анонсував проект пошуку б’юті-брендів made in Ukraine

ISEI анонсував проект пошуку б’юті-брендів made in Ukraine

07.06.2022 02:42
  1930
rau

Щоб підтримати українських виробників, бренд б’юті-маркетів ISEI має намір розпочати співпрацю з локальними виробниками косметики та товарів для дому.

“Ми впевнені, що в Україні багато б’юті-брендів із дієвими формулами та цікавими концептами. Тому вирішили стати для них майданчиком, виділити особливе місце в магазинах та онлайн. Так ми підтримаємо своїх та зможемо показати, що українські виробники легко можуть бути на одній полиці зі світовими брендами”,  —  розповідає Олександр Опря, CEO ISEI.

Компанія розглядає і крафтові, і масові виробництва та бренди. Основні категорії — догляд за обличчям, тілом, волоссям, декоративна косметика та товари для дому. Кожен бренд тестуватиметься окремо, компанія виділяє кілька важливих критеріїв, що відображають підхід ISEI до вибору асортементу:

  • дієві формули;
  • інгредієнтний підхід: кожен активний компонент вирішує певні потреби;
  • безпечність засобів та наявність сертифікатів якості.

“Для нас важливо підтримати український бізнес, при цьому потрібно зберегти наш б’юті-світогляд — це певна якість засобів, до якої клієнти ISEI звикли, тому і до вибору made in Ukraine брендів ми підійдемо з тими ж принципами, за якими формуємо весь асортимент”, — коментує Олександр Опря.

Щоб стати частиною проекту, виробники можуть писати на адресу hello@isei.ua.

Читайте також –

Ксенія Сергєєва, ISEI: Ми розуміли, що потрібно мобілізуватися та повертатися у гру за новими правилами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку