
Власник Сільпо став франчайзі французької мережі Carrefour в Польщі


Компанія Епіцентр К з перших днів повномасштабної кривавої війни в Україні визначила для себе два пріоритетних напрямки: активна, цілеспрямована допомога Збройним силам України та робота торговельної мережі для забезпечення населення стратегічними товарами на підтримку економіки країни.
Проте не забуває Епіцентр і про креатив та моральну підтримку своїх клієнтів. Місяць тому на своїй сторінці у Facebook Епіцентр оголосив про народний конкурс ілюстрацій для екоторб. Участь брали як діти, так і дорослі з усієї країни. Всього надійшло 300 художніх робіт, серед яких компанія попередньо відібрала 12 дизайнів . Але переможця визначило народне голосування, яке відбулося відкрито у коментарях.
«Ідея створити креатив народилася з ініціативи перевтілити наші екоторби «Тобі торба» в дизайн, який відобразить сьогодення. Ми хотіли продемонструвати не лише наше бачення, а й залучити усіх небайдужих та творчих. І разом у нас вийшов чудовий результат. Така торба шопер не лише зручна: вона мотивуюча та надзвичайно патріотична, адже кожен крок на економічному фронті додає сил і можливостей», — розповідає директорка з реклами та маркетингу мережі ТЦ Епіцентр Ірина Шинкаренко.
З чималим відривом переможцем став киянин, відомий як Макс Мошківський з роботою «Киця ворогу помститься». Макс — художник-самоучка, троль-соромітник, матюкливий пророк, основною професією митця донедавна була «інженер-конструктор авіаційної техніки», а зараз — Project Manager в IT. На рахунку Максима вже більше 3500 малюнків та мемів на різноманітну тематику з унікальним стилем і відвертим живим форматом.
«З початком відкритої агресії росії почав малювати здебільшого на військову та гострополітичну тематику. Це, зокрема, різноманітні звірята спротиву, сатира над росіянами і росією, антипропаганда та інше. Багато захисників писали відгуки, що ці малюнки не дають зійти з глузду в окопах та дарують такий дефіцитний зараз позитив, і це додатково мотивує малювати далі. Та власне і самі ці малюнки здебільшого малювалися в коридорі під час повітряних тривог, щоб самому не зійти з глузду під час сирен», — розповідає Макс Мошківський.
В Епіцентрі вже приступили до пошиття екоторб із символічною кицею. Цю торбинку можна буде придбати як на сайті, так і в мережі торгових центрів Епіцентр вже найближчим часом.
Читайте також –