Виконуючим обов’яки генерального менеджера Glovo в Україні призначений Євген Тришин

Виконуючим обов’яки генерального менеджера Glovo в Україні призначений Євген Тришин

12.04.2022 11:45
  1080
Дарія Осіїк

З березня 2022-го у Glovo в Україні новий керівник – Євген Тришин. Понад рік він розбудовував швидку доставку та відкривав dark store, а тепер – відповідає за всю команду.

Раніше сервіс доставки очолював Дмитро Расновський – вихідець із Avon та LʼOréal, який керував українським офісом Glovo з моменту запуску у 2018 році. Як пише Forbes Ukraine, з 2020-го він керував операційкою в Україні та паралельно відповідав за увесь регіон Східної Європи та Центральної Азії. Але під час війни у керівництві компанії відбулися зміни: Расновський продовжить займатися регіоном, у який окрім України входять Казахстан, Киргизстан, Грузія та Вірменія. А управляти київським офісом Glovo замість нього призначили керівника напрямку швидкої комерції компанії Євгена Тришина.

«Це звичайна ситуація для будь-якої компанії, – коментує новий керівник. – Компанія росте, розвивається, завдання змінюються». Поряд із його позицією генерального менеджера поки що є примітка «виконуючий обов’язки». Зона відповідальності Тришина – відновлення, підтримка та нарощування операцій на час війни.

До українського представництва іспанського єдинорога Тришин прийшов на початку 2021-го – розвивати департамент швидкої доставки продуктів із власних «темних магазинів» Glovo Express. Головний офіс планував інвестувати в розбудову напрямку 15 млн євро. Перший київський dark store компанія відкрила в липні, а до грудня мала вже 20 точок у 5 містах.

Перша серйозна посада Тришина – комерційний директор французького мобільного оператора Orange. Туди випускник КНУ ім. Т. Г. Шевченка влаштувався у 1997-му. Пізніше працював у корпоративному сегменті. У його резюме – робота в Ernst & Young, Western Union, lifecell у Франції, Румунії, Молдові, Канаді та Узбекистані.

«Водночас у мене був досвід роботи у стартапі», – каже Тришин. У деталі він вдаватися не хоче: давним-давно пробував продавати продукти під власним брендом у США. Як це допоможе Glovo? Умінням швидко ухвалювати рішення, шукати постачальників, зав’язувати альянси, впевнений він.

«Компанія знаходиться саме у такій ситуації – нам потрібно дуже швидко ухвалювати різні рішення», – каже Тришин.

Читайте також – 

Директором з маркетингу Нова пошта призначено Павла Данімана


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку