Директором з маркетингу Нова пошта призначено Павла Данімана

Директором з маркетингу Нова пошта призначено Павла Данімана

11.04.2022 08:45
  1744
Микола Маранчак

Раніше Павло Даніман понад 15 років працював у маркетингу Київстар, зокрема на управлінських позиціях, в тому числі як директор з маркетингу.

Як повідомляє MMR, Павло прийшов у компанію наприкінці березня цього року. Він відповідатиме за продуктовий маркетинг, розвиток цифрових точок контакту з клієнтами, дослідження ринку, тарифи тощо.

“Ми раді вітати Павла Данімана у команді Нова пошта у такий надскладний час. Впевнені, що він нас посилить, а його досвід дасть новий виток у розвитку наших продуктів. Разом ми будемо створювати нове і прогресивне, покращувати та спрощувати умови для ринку e-commerce, робити сервіси нативними та зручними”, – заявив СЕО Нова пошта Олександр Бульба.

Нагадаємо, з початком російського вторгнення обсяги перевезень через Нова пошта знизились у 20 разів. До війни компанія доставляла щодня 1 млн відправлень, із них 70% — це онлайн-замовлення із магазинів. За перший тиждень війни клієнти відправляли в середньому 50 000 посилок на день. Це лише 5% у порівнянні з довоєнним періодом.

Читайте також

Українці знову почали купувати онлайн: аналітика доставок Нова пошта за час війни


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку