Українці знову почали купувати онлайн: аналітика доставок Нова пошта за час війни

Українці знову почали купувати онлайн: аналітика доставок Нова пошта за час війни

24.03.2022 02:30
  715
Дарія Осіїк

Нова пошта проаналізувала, як змінилась кількість доставок та що саме замовляють онлайн українці під час війни – All Retail.

На четвертому тижні війни з’явилася позитивна динаміка – відновлюється робота інтернет-магазинів та збільшується кількість онлайн-замовлень.

З початком російського вторгнення обсяги перевезень через Нова пошта знизились у 20 разів. До війни компанія доставляла щодня 1 млн відправлень, із них 70% — це онлайн-замовлення із магазинів. За перший тиждень війни клієнти відправляли в середньому 50 000 посилок на день. Це лише 5% у порівнянні з довоєнним періодом.

Крім того, люди перестали забирати вже доставлені посилки — зараз у відділеннях Нова пошта зберігається до 2 млн посилок, які можна отримати або переадресувати у будь-яке інше зручне для клієнтів відділення.

На четвертому тижні війни експерти компанії спостерігають, що інтернет-магазини поступово почали відновлювати свою роботу.

“Якщо на другому тижні війни у середньому перевозилося 100 000 – 125 000 посилок на день, то з 21 березня ми зафіксували вже 350 000 відправок, із яких 60% складають онлайн-замовлення. Тобто 200 000 товарів за день замовили українці онлайн. Це все ще у 5 разів менше, ніж було у довоєнний період, але спостерігається стійка динаміка зростання кількості онлайн-покупок”, — розповідає керівник відділу досліджень Нова пошта Сергій Кравченко.

Серед найбільш популярних категорій товарів, які замовляють українці Нова пошта: одяг, взуття, автотовари та запчастини, товари медичного призначення (зокрема, ліки), продукти харчування, косметика, зоотовари.

Щоб допомогти українському онлайн бізнесу відновитись якнайшвидше, Нова пошта розмістила на сайті перелік найбільших інтернет-магазинів, які сьогодні працюють. Наразі у списку понад 200 магазинів, де кожен українець може знайти все необхідне від продуктів і ліків до автозапчастин та іграшок у переліку партнерів на сайті.

Нова пошта відкрила вже 3600 пунктів обслуговування, із яких 1800 відділень у кожній області та 1850 вуличних поштоматів у 16 містах. Компанія працює щодня, без вихідних.

Список та графік відділень, які працюють, регулярно оновлюється на сайті компанії та у чат-боті https://te.me/npu_info_bot.

Читайте також –

Воєнні закупки: які товари купують українці під час війни в магазинах побутової техніки та електроніки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку